Wednesday , December 13 2017

रियासत में मुस्लमान और ईसाई ख़ुशहाल: चीफ़ मिनिस्टर

हैदराबाद 21 दिसंबर:रियासत में तमाम तबक़ात की तरक़्क़ी और ख़ुशहाली हुकूमत की ज़िम्मेदारी होती है और जिस रियासत में सब ख़ुशहाल हूँ वही रियासत मिसाली कहलाती है।

हुकूमत तेलंगाना हमेशा इस बात के लिए कोशां है की रियासत तेलंगाना में मुस्लमान और ईसाई ख़ुशहाल रहें। चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने हुकूमत तेलंगाना की तरफ से ईसाई तबक़ा के लिए मुनाक़िदा क्रिसमस डिनर के मौके पर ख़िताब के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने बताया कि वो ईसाई तबक़ा के मसाइल से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं और उनके हल के लिए मंसूबा बंदी भी कर रहे हैं। लेकिन रियासत के बाज़ अज़ला में चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ के बाइस कोई एलान करने से क़ासिर हैं। के चंद्रशेखर राव‌ ने बताया कि हुकूमत तेलंगाना बहुत जल्द ईसाईयों के मसाइल के हल के लिए ईसाई रहनुमाओं के हमराह मुशावरती मीटिंग मुनाक़िद करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस मौकके पर बताया कि ईसाई तबक़ा में सबसे ज़्यादा मसाइल दलित ईसाईयों के हैं और उन मसाइल हल के लिए तेलंगाना राष़्ट्रा समीती अरकान पार्लीमान आवाज़ उठा रहे हैं।

उन्होंने यकीन दिया कि वो ख़ुद भी इस सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत को मकतूब रवाना करेंगे। इस तक़रीब में ईसाई तबक़ा के 6 मुअज़्ज़िज़ अफ़राद को नक़द इनामात पेश किए गए जिन्हों ने मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हयात में बेहतर ख़िदमात अंजाम दी हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने क्रिसमस केक काटा और यतीम बच्चों में तक़सीम करते हुए कुछ वक़्त उनके साथ गुज़ारा और उन्हें क्रिसमिस की मुबारकबाद पेश की।

TOPPOPULARRECENT