Wednesday , December 13 2017

रियासत में सैलाब की सूरत-ए-हाल संगीन , दरयाए गोदावरी में सैलाब

हैदराबाद 20 जुलाई: आंध्र प्रदेश पिछ्ले चंद दिनों से मुसलसिल बारिश की लपेट में है जिस के नतीजे में कई इलाक़े पानी में बह चुके हैं।

हैदराबाद 20 जुलाई: आंध्र प्रदेश पिछ्ले चंद दिनों से मुसलसिल बारिश की लपेट में है जिस के नतीजे में कई इलाक़े पानी में बह चुके हैं।

बेशतर दरियाएं ख़तरे के निशान से ऊंची बह रही हैं। मुसलसिल बारिश का सिलसिला अब तबाही की तरफ़ बढ़ रहा है। रियासत में 500 हेक्टर से ज़ाइद खेत ज़ेर आब आगए हैं जबकि 50 से ज़ाइद मवाज़आत का सड़क राबिता टूट गया।

दरयाए गोदावरी में सैलाब आया है। हुकूमत आंध्र प्रदेश ने बारिश के मुतासरीन की बाज़ आबादकारी और राहत पहुंचाने का काम मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर शुरू करदिया है।

तेलंगाना के तकरीबन तमाम अज़ला में चंद दिनों से मुसलसिल बारिश होरही है। ज़िला करीमनगर में सैलाब में घिरे लोगों को महफ़ूज़ मुक़ामात मुंतक़िल करने हेलीकाप्टर की ख़िदमात हासिल की जा रही हैं जबकि खम्मम के 5 मवाज़आत के देहातियों को महफ़ूज़ मुक़ामात मुंतक़िल किया गया जबकि ज़ाइद अज़ 150 मवाज़आत के पानी में बह जाने का ख़तरा लाहक़ होगया है चूँके दरयाए भद्राचलम में दरयाए गोदावरी की सतह 55.4 फीट को पार करचुकी है।

तेलंगाना में तकरीबन 33 बरस बाद एसी बारिश हुई है। निज़ामबाद, करीमनगर, वारंगल और आदिलाबाद में चंद दिनों से मुसलसिल और तेज़ बारिश का सिलसिला जारी है।

रियासती हुकूमत ने फैसला किया हैके बारिश से मुतास्सिरा मवाज़आत में पंचायत चुनाव को रोकने की सिफ़ारिश की जाएगी। चीफस सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के सरबराहों और ज़िला कलेक्टर के साथ जायज़ा लिया।

वज़ीर माल रग्घू वीरा रेड्डी ने बताया कि रियासत में सैलाब की सूरत-ए-हाल के पेश नज़र फ़ौज को बाज़ आबादकारी और राहत कामों में मुआवनत के लिए तैयार रहने की ख़ाहिश की गई है और सैलाब में फंसे लोगों को महफ़ूज़ मुक़ामात पर पहुंचाने के लिए 4 हेलीकाप्टर की ख़िदमात हासिल की जा रही हैं।

ज़िला कलेक्टर मशरिक़ी गोदावरी नीतू कुमारी ने कहा कि मंडल ऑफीसरस को होशयार रहने की हिदायत दी जा चुकी है चूँके दरयाए गोदावरी आज शाम दोलेशोरम ब्रिज पर पहले ख़तरह के निशान से ऊपर बह रही है।

रात में दरयाए गोदावरी की सतह में इज़ाफे का डर है। भद्राचलम, दोमोगोड़ेम और दुसरे मुक़ामात के आबगीर इलाक़ों में बारिश के बाइस दोलेशोरम ब्रिज पर पानी की सतह ख़तरे के निशान से ऊंची पहुंच चुकी है इस लिए दूसरी विरानिंग कल सुबह 3:00 बजे जारी की जाएगी।

आइन्दा 48 घंटों के दौरान तेज बारिश की पेश क़ियासी की गई, जिस के पेशे नज़र ज़िला कलक्टरों को चौकसी इख़तियार करने और राहत कारी के इक़दामात करें।

हुकूमत ने बारिश और सैलाब से मुतास्सिरा 6 अज़ला में इमदाद और बचा कामों की निगरानी और मुक़ामी हुक्काम से तआवुन के लिए 6 आई ए एस ओहदेदारों को स्पेशल ऑफीसरस मुक़र्रर किया है।

चीफ़ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती ने आज इस सिलसिले में अहकामात जारी किए।

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज एक मीटिंग में रियासत में तेज बारिश और सैलाब की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया। उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी कि मुतास्सिरा इलाक़ों में बचा-ओ-राहत कामों में कोई कोताही ना बरती जाये और नशीबी इलाक़ों से अवाम को निकालते हुए उन्हें रीलीफ़ कैंपस में मुंतक़िल किया जाये।

TOPPOPULARRECENT