Monday , December 11 2017

रियासत से तारीकी का बहुत जल्द ख़ातमा यक़ीनी

मिसिज़ शर्मीला ने अदूनी में मुस्लमानों से मुलाक़ात करते हुए उन के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल की और दीगर तबक़ात से मुलाक़ात करते हुए कहा कि तारीकी का बहुत जल्द ख़ातमा हो जाएगा, बहुत जल्द जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत में ख़ुशहाली लौट आ

मिसिज़ शर्मीला ने अदूनी में मुस्लमानों से मुलाक़ात करते हुए उन के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल की और दीगर तबक़ात से मुलाक़ात करते हुए कहा कि तारीकी का बहुत जल्द ख़ातमा हो जाएगा, बहुत जल्द जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत में ख़ुशहाली लौट आएगी।

नाअहल कांग्रेस हुकूमत को मजलिस की दस्त बर्दारी के बाद इक़तिदार से बेदख़ल करना मज़ीद आसान हो गया है, मगर चंद्रा बाबू नायडू कांग्रेस हुकूमत के लिए ढाल बने हुए हैं। वाज़ेह रहे कि मिसिज़ शर्मीला अपनी पदयात्रा के 27 वीं दिन 350 किलो मीटर यात्रा मुकम्मल कर चुकी हैं।

उन्हों ने अदूनी (ज़िला करनूल) में जामे मस्जिद के क़रीब मुस्लमानों से मुलाक़ात की और उन के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल की। उन्हों ने कहा कि उन के वालिद राज शेखर रेड्डी ने मुस्लमानों की तालीमी-ओ-मआशी पसमांदगी दूर करने के लिए तालीम और मुलाज़मतों में चार फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर कामयाबी से अमल आवरी की।

रियासत के अवाम संगीन मसाइल से दो चार हैं, इस के बावजूद सदर तेलगूदेशम चंद्रा बाबू नायडू तमाशा देख रहे हैं। उन्हों ने कहा कि मजलिस की ताईद वापिस लेने के बाद कांग्रेस को इक़तिदार से बेदख़ल करने में मज़ीद आसानी पैदा हो गई है,

ताहम तेलगूदेशम पार्टी हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने के लिए तैय्यार नहीं है। यानी दोनों जमातें अपने ज़ाती और सियासी मुफ़ाद के लिए अवामी मफ़ाद को नजर अंदाज़ कर रही हैं। उन्हों ने अवाम से अपील की कि दोनों जमातों को वो ज़रूर सबक़ सिखाएं।

TOPPOPULARRECENT