Monday , December 18 2017

रियास्ती हुकूमत तमाम महाज़ों पर नाकाम

हैदराबाद ।१५ अप्रैल (प्रैस नोट) दस्तूर हिंद के मुअम्मार डाक्टर भीम रावा बाबा साहिब अंबेडकर की22 वीं यौम-ए-पैदाइश के मौक़ा पर सदर नशीन तेलंगाना प्रजा फ्रंट-ओ-इन्क़िलाबी गुलूकार मिस्टर ग़दर, नायब सदर मिस्टर एम वॆद‌ कुमार और दीगर ने ट

हैदराबाद ।१५ अप्रैल (प्रैस नोट) दस्तूर हिंद के मुअम्मार डाक्टर भीम रावा बाबा साहिब अंबेडकर की22 वीं यौम-ए-पैदाइश के मौक़ा पर सदर नशीन तेलंगाना प्रजा फ्रंट-ओ-इन्क़िलाबी गुलूकार मिस्टर ग़दर, नायब सदर मिस्टर एम वॆद‌ कुमार और दीगर ने टैंक बंड चौराहे पर वाकये अंबेडकर के मुजस्समा पर अक़ीदत पेश किया।

इस मौक़ा पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा भी मौजूद थॆ बादअज़ां टी पी एफ़ के दोनों क़ाइदीन ने कहा कि रियास्ती हुकूमत तमाम महाज़ों पर पूरी तरह नाकाम हो गई है। इन क़ाइदीन ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि तेलंगाना के तमाम अज़ला बुनियादी सहूलतों से महरूम हैं और हुकूमत अपनी तमाम तर तवज्जा तारीख़ी एहमीयत के हामिल शहर हैदराबाद पर मर्कूज़ की हुई ही, जिस की वजह से तेलंगाना के तमाम अज़ला में होने वाले बुनियादी सहूलतों के फ़ुक़दान ने अज़ला के किसानों और ग़रीब लोगों को शहर में ज़रीया मआश तलाश करने पर मजबूर कर दिया है।

मिस्टर दामोदर‌ और वेद कुमार ने नाग़ूल सानिहा के मुतास्सिरीन को फ़ौरी मुआवज़ा फ़राहम करने का मुतालिबा किया। इन क़ाइदीन ने रियास्ती हुकूमत को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि ज़ात पात, मज़हब का तफ़र्रुक़ा पैदा करते हुए हुकूमत के ज़िम्मा दारान पिछड़े और पसमांदा तबक़ात को नजरअंदाज़ करने का काम कर रहे हैं।

मिस्टर वैद‌ कुमार ने कहा कि अनक़रीब टी पी एफ़ का एक वफ़द नाग़ूल सानिहा के मुतास्सिरीन को इंसाफ़ दिलाने के लिए सदर नशीन तेलंगाना प्रजा फ्रंट मिस्टर ग़दर की क़ियादत में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात करेगा और नाग़ूल आतिशज़दगी मुतास्सिरीन की तरह ख़ित्ता तेलंगाना के दीगर पसमांदा लोगों की बाज़ आबाद कारी के लिए हुकूमत से नुमाइंदगी की जाएगी।

इस से क़ब्ल वे छः की जानिब से प्यूपल‌ पलाज़ा नैक्लस रोड से शुरू किए गए मार्च जिस का उन्वान ज़ात पात से पाक हिंदूस्तान था, में भी मिस्टर कुमार डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा और दीगर ने शिरकत की, जहां पर मिस्टर वयदा कुमार ने मंडल सतह पर सब को कारकरद बनाने का हुकूमत से मुतालिबा और कहा कि मंडल सतह पर कमेटियों का क़ियाम और मुक़ामी लोगों की मज़कूरा कमेटियों में शिरकत कोयक़ीनी बनाया जाय ताकि सब प्लान के ज़रीया जारी किया जाने वाले फंड्स को बुनियादी सतह पर तरीकाती कामों के लिए इस्तिमाल किया जा सकी।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि मुक़ामी लोग जो इन कमेटियों में शामिल होंगी, उन्हें तमाम इख्तियारात भी दिए जाएं ताकि फंड्स का सही और ख़ातिर ख़वाह अंदाज़ में इस्तिमाल हो सकी।

उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान एक जमहूरी मुल्क है जहां पर मुख़्तलिफ़ मज़ाहिब और तबक़ात के लोग ज़िंदगी बसर कररहे हैं और उन मज़ाहिब और तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद की ज़िम्मेदारी हुकूमत की है। सदर लोक सत्ता पार्टी जुए प्रकाश ना रावना, जी प्रभाकर, के पदमाराव‌, प्रेम कुमार, इन रवि कुमार, जी विनोद और दीगर भी इस मौक़ा पर शरीक थॆ ।

TOPPOPULARRECENT