Friday , December 15 2017

रिश्वत स्कैंडल : हिंदूस्तान का इसराईली फ़र्म पर दस साला इम्तिना

हिंदूस्तान में इसराईली असलाह साज़ कंपनी पर दस बरस इमतिना पर इसराईल हैरान और परेशान हो गया है, हिंदूस्तान ने 2009 के रिश्वत स्कैंडल में छः फर्मों पर दस बरस के लिए इम्तिना आइद कर दिया,अमेरीकी रोज़नामा वाशिंगटन पोस्ट ने ख़बररसां इदारे के

हिंदूस्तान में इसराईली असलाह साज़ कंपनी पर दस बरस इमतिना पर इसराईल हैरान और परेशान हो गया है, हिंदूस्तान ने 2009 के रिश्वत स्कैंडल में छः फर्मों पर दस बरस के लिए इम्तिना आइद कर दिया,अमेरीकी रोज़नामा वाशिंगटन पोस्ट ने ख़बररसां इदारे के हवाले से कहा कि हिंदूस्तान ने इसराईल की फ़ामों अस्लाह साज़ फ़र्म इसराईल मिल्ट्री इंडस्ट्रीज़ लिमीटेड को दस साल के लिए ब्लैक लिस्ट कर दिया है।

वज़ारत-ए-दिफ़ा हिंदूस्तान । इसराईल के इसरईली फ़र्म पर दस साल के इम्तिना के फ़ैसले पर इसराईल शिशदर और परेशान हो गया है।हिंदूस्तान ने अपने ,मुल्क के इलावा स्विटज़रलैंड,रूस और सिंगापुर की पाँच फर्मों को ब्लैक लिस्ट किया है ।

हिंदूस्तान ने इन फर्मों पर इल्ज़ाम आइद किया है कि उन्होंने कौन्ट्रैक्ट हासिल करने के लिए हिंदूस्तानी ओहदेदारों को रिश्वत दी।वज़ारत-ए-दिफ़ा इसराईल ने हिंदूस्तान के इल्ज़ामात के ख़िलाफ़ अपनी फ़र्म के मौक़िफ़ को बेहतरीन क़रार दिया और कहा कि हिंदूस्तान के इम्तिना का जवाब देने के लिए वो फ़र्म से मुशावरत करेगा।

इसराईली दिफ़ाई कंपनीयों के लिए हिंदूस्तान एक अहम तरीन मार्केट है।हिंदूस्तानी अख़बार टाईम्स आफ़ इंडिया के मुताबिक़ 2009 में रिश्वत स्कैंडल में मुलव्वस होने पर हिंदूस्तान ने छः फर्मों पर दस बरस ( साल) के लिए इम्तिना आइद कर दिया है।हिंदूस्तान ने अपनी दो फर्मों पर भी पाबंदी आइद की है,इन फर्मों पर इम्तिना सी बी आई की तरफ़ से ठोस सबूत फ़राहम करने बाद हिंदूस्तान की वज़ारत-ए-दिफ़ा ने आइद किया।

हिंदूस्तान ने 2009 में सात फर्मों से 1‍ 5 अरब डालर के कौंन्ट्रैक्ट को इस वक़्त रोक दिया था जब पुलिस ने वज़ारत-ए-दिफ़ा के अहम ओहदेदार को इन फर्मों से रिश्वत लेने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया था।

TOPPOPULARRECENT