Monday , December 18 2017

रुकन असम्बली राजिंदर नगर का शास्त्री पोरम में दौरा

हैदराबाद १९ मई : रुकना असमबली राजिंदर नगर मिस्टर टी प्रकाश गौड़ ने बलदी ओहदेदारों के हमराह शास्त्री पोरम कॉलोनी के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा करते हुए अवाम को दरपेश मसाइल का जायज़ा लिया । इस कॉलोनी के अवाम को मुख़्तलिफ़ मसाइल का

हैदराबाद १९ मई : रुकना असमबली राजिंदर नगर मिस्टर टी प्रकाश गौड़ ने बलदी ओहदेदारों के हमराह शास्त्री पोरम कॉलोनी के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा करते हुए अवाम को दरपेश मसाइल का जायज़ा लिया । इस कॉलोनी के अवाम को मुख़्तलिफ़ मसाइल का सामना है ।

जिस में पीने के पानी की क़िल्लत सीवर लाईन की अदम तंसीब , सड़कों की अदम तामीर वग़ैरा शामिल हैं । मिस्टर प्रकाश गौड़ ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो अवाम की बुनियादी जरूरतों की तकमील के लिए फ़ौरी इक़दामात करें । उन्हों ने तमाम कामों को जल्द अज़ जल्द तकमील करने पर ज़ोर दिया ।

मिस्टर गौड़ ने अवाम को तीक़न दिया कि जिन इलाक़ों में पीने के पानी की सरबराही नहीं होरही है वहां अंदरून एक हफ़्ता ये सहूलत फ़राहम की जाएगी । उन्हों ने कॉलोनी के दीगर बुनियादी मसाइल की यकसूई पर भी तवज्जा देते हुए उन्हें हल करवाने का तीक़न दिया । रुकन असम्बली तेलगु देशम ने अवाम से ख़ाहिश की कि वो अपने मसाइल के साथ उन से रुजू हूँ और उन की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा करें वो अवामी मसाइल के हल के लिए हरवक़त दस्तयाब रहेंगे । वाटर वर्क़्स के ओहदेदारों ने रुकन असैंबली के साथ दौरा करते हुए पीने के पानी की फ़राहमी के कामों से मुताल्लिक़ जायज़ा लिया ।

TOPPOPULARRECENT