Friday , December 15 2017

रुकन पार्लीमैंट भू नगीर राजगोपाल की स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात

हैदराबाद 18 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर कूमट रेड्डी राजगोपाल रेड्डी ने आज दिल्ली पहुंच कर स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात की, इस्तीफ़ा पर अपनी वज़ाहत पेश की, मगर मीडीया को कु

हैदराबाद 18 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर कूमट रेड्डी राजगोपाल रेड्डी ने आज दिल्ली पहुंच कर स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात की, इस्तीफ़ा पर अपनी वज़ाहत पेश की, मगर मीडीया को कुछ भी बताने से इनकार करदिया।

वाज़िह रहे कि स्पीकर लोक सभा मिसिज़ मीरा कुमार ने तेलंगाना की ताईद में इस्तीफ़ा देने वाले तमाम अरकान-ए-पार्लीमैंट के अस्तीफ़ों को मुस्तर्द करदिया, सिर्फ़ हलक़ा लोक सभा भू नगीर की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर के राजगोपाल रेड्डी के इस्तीफ़ा के फ़ैसला को ज़ेर अलतवा रखते हुए आज उन्हें दिल्ली पहुंच कर मुलाक़ात करने की हिदायत दी थी।

मिस्टर के राजगोपाल रेड्डी ने आज कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर ऐम जगना थम के हमराह दिल्ली पहुंच कर स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात की, ताहम स्पीकर और उन के दरमयान जो बातचीत हुई है, इस को मीडीया को बताने से इनकार करदिया।

वाज़िह रहे कि तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले अरकान-ए-पार्लीमैंट ने अपने इजलासों में किए गए फ़ैसलों को कभी राज़ में नहीं रखा, हर रुकन पार्लीमैंट ने मीडीया के सामने ख़ुद को पेश करने में एक दूसरे से सबक़त ले जाने की कोशिश की। कल भी राजगोपाल रेड्डी ने मीडीया से खुल कर बातचीत की और स्पीकर से ही सवाल करने का ऐलान किया था।

बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि मिस्टर के राजगोपाल रेड्डी ने अपने इस्तीफ़ा को मंज़ूर ना करने की स्पीकर लोक सभा से अपील की है। दीगर अरकान-ए-पार्लीमैंट की तरह वो भी तेलंगाना की ताईद में इस्तीफ़ा पेश करचुके थी। जब दीगर अरकान-ए-पार्लीमैंट के अस्तीफ़ों को मुस्तर्द करदिया गया था तो उन का इस्तीफ़ा भी मुस्तर्द करदिया जाना चाहीए था।

स्पीकर से मुलाक़ात के बाद मिस्टर के राजगोपाल रेड्डी ने कहा कि वो तेलंगाना के मसला पर अटल हैं, इस पर कोई समझौता नहीं किया जा सकता। सहाफ़ीयों के इसरार पर भी उन्हों ने ये कह कर टाल दिया कि स्पीकर लोक सभा से जो बातचीत हुई है, फ़िलवक़्त एस को मीडीया के सामने पेश करना वो मुनासिब नहीं समझती।

TOPPOPULARRECENT