Tuesday , December 12 2017

रुशदी के हामी मुसन्निफ़ीन के ख़िलाफ़ दो शिकायत

जयपुर/अजमेर, २४ जनवरी (पी टी आई) सलमान रुशदी की ममनूआ किताब शैतानी कलिमात के इक़तिबासात यहां एक लिटरेरी फेस्टीवल में पढ़ने वाले मुसन्निफ़ीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए मुस्लिम ग्रुपों ने आज दो अलहदा शिकायतें राजस्थान की

जयपुर/अजमेर, २४ जनवरी (पी टी आई) सलमान रुशदी की ममनूआ किताब शैतानी कलिमात के इक़तिबासात यहां एक लिटरेरी फेस्टीवल में पढ़ने वाले मुसन्निफ़ीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए मुस्लिम ग्रुपों ने आज दो अलहदा शिकायतें राजस्थान की अदालतों में दाख़िल कीं।

ये शिकायतें ऐडीशनल चीफ़ मेट्रोपोलेटिन मजिस्ट्रेट जयपुर की अदालत में और ऐडीशनल चीफ़ जूडीशल मजिस्ट्रेट अजमेर के रूबरू दाख़िल करते हुए पुलिस को इस मुआमले में एफ़ आई आर दर्ज करने और तहक़ीक़ात करने की हिदायत देने की इस्तिदा की गई।

शिकायत कुनुन्दगान ने इल्ज़ाम आइद किया गया कि मुसन्निफ़ीन ने जुए पुर लिटरेरी फ़ैस्टीवल के दौरान एक सेशन में ममनूआ किताब से इक़तिबासात पढ़ कर गै़रक़ानूनी अंदाज़ में अमल किया है। ऑल इंडिया मिल्ली कौंसल के सेक्रेटरी की हैसियत से जयपुर में अबद अलतीफ़ की दाख़िल कर्दा पहली शिकायत में चार मुसन्निफ़ीन हरी को नज़रो, उम्मतीवा कुमार, जीत थाइल और रोचीर जोशी के साथ तीन आर्गेनाईज़र्स नमीता गोखले, विलियम डालरीमपल और संजीव राय को नामज़द किया गया है।

दूसरी शिकायत अजमेर की अदालत में मुज़फ़्फ़र भारती ने दायर की, जो एक मुक़ामी ग्रुप के नुमाइंदा हैं लेकिन ये शिकायत निजी तौर पर दाख़िल की है। मुज़फ़्फ़र की शिकायत में रुशदी को भी चारों मुसन्निफ़ीन के इलावा नामज़द किया गया लेकिन आर्गेनाईज़र्स छोड़ दिए गए। जयपुर मैं शिकायत की समाअत 30 जनवरी जबकि अजमेर में दाख़िल कर्दा शिकायत की शनवाई 25 जनवरी को होगी।

TOPPOPULARRECENT