रुशदी ने जान बचाने के लिए दौरा मंसूख़ कर दिया

रुशदी ने जान बचाने के लिए दौरा मंसूख़ कर दिया
जयपुर, २१ जनवरी (पी टी आई) मुतनाज़ा मुसन्निफ़ सलमान रुशदी ने कई दिन तक क़ियास आराईयों के बाद बिलआख़िर सकीवरीटी वजूहात की बुनियाद पर अपना दौरा हिंद मंसूख़ कर दिया है और कहा है कि सिक्योरीटी मसाइल के सबब जयपुर अदबी मेले में शिरकत नहीं की

जयपुर, २१ जनवरी (पी टी आई) मुतनाज़ा मुसन्निफ़ सलमान रुशदी ने कई दिन तक क़ियास आराईयों के बाद बिलआख़िर सकीवरीटी वजूहात की बुनियाद पर अपना दौरा हिंद मंसूख़ कर दिया है और कहा है कि सिक्योरीटी मसाइल के सबब जयपुर अदबी मेले में शिरकत नहीं की जाएगी।

अदबी मेले के मुंतज़मीन ने बूकर ईनाम-ए-याफ़्ता मुतनाज़ा मुसन्निफ़ का ब्यान पढ़ कर सुनाया। जिस में कहा गया है कि कई दिन से मैंने मुक़ामी हुक्काम की दरख़ास्त पर इस उम्मीद के साथ कोई तबसिरा नहीं किया था कि मुझे वहां पहुंचने और कुछ कहने के लिए मुनासिब इंतिज़ामात किए जाऐंगे। लेकिन महाराष्ट्रा और राजस्थान के इंटेलीजेंस ज़राए ने मुझे मतला किया है कि मुंबई में अंडरवर्ल्ड (जराइम की दुनिया) से वाबस्ता क़ातिल मेरा सफ़ाया करने के लिए अपना रास्ता बना रहे हैं।

अगरचे मुझे इंटेलीजेंस की इन खु़फ़ीया इत्तिलात पर शकूक-ओ-शुबहात हैं लेकिन ये अमर मेरे लिए ग़ैर ज़िम्मेदारी के मुतरादिफ़ होगा कि मैं वहां पहुंच कर मेरे साथी मुसन्निफ़ीन और दूसरों की जान ख़तरा में डाल दूं। दार-उल-उलूम देवबंद और दीगर मुस्लिम तंज़ीमों ने मुतनाज़ा मुसन्निफ़ 64 साला सलमान रुशदी के दौरा हिंद की मुख़ालिफ़त की थी।

जयपुर अदबी मेले के मुंतज़मीन ने कहा कि इस वाक़िया पर उन्हें सख़्त अफ़सोस है। अदबी मेले के डायरेक्टर विलियम डारलमपल ने कहा कि एक मुनासिब मुक़ाम पर रुशदी पर गुलाब की पंखुड़ीयां बरसाई जाएंगी लेकिन यहां अदम आमद अफ़सोसनाक-ओ-बद बख्ता ना है।

रुशदी के दौरा की मुख़ालिफ़त करने वाले अक्सर ग्रुपों ने मुक़ामी पुलिस और इंतिज़ामीया की जानिब से तीक़न दिए जाने के बाद गुज़श्ता रोज़ ही अपने एहितजाजी प्रोग्राम से दसतबरदारी इख़तेयार कर ली थी लेकिन आज इस दौरा की मंसूख़ी के बाज़ाबता ऐलान के बाद ख़ुशी का इज़हार किया।

जमात-ए-इस्लामी हिंद के क़ौमी सेक्रेटरी मुहम्मद सलीम ने कहा कि हम इस दौरा की मंसूख़ी का ख़ौरमक़दम करते हैं। एक मुस्लिम तंज़ीम के नुमाइंदा मुहम्मद निज़ाम उद्दीन ने कहा कि उन्हों ने रुशदी के दौरा के ख़िलाफ़ पुरअमन एहतिजाज का मंसूबा बनाया था। निज़ाम उद्दीन ने दावे किया कि कई मुस्लमानों ने रुशदी के दौरा के ख़िलाफ़ एहितजाजी मुज़ाहरा करने का मंसूबा बनाया था।

लेकिन कहा है कि अब हमें ख़ुशी है कि सलमान रुशदी ने दौरा हिंद मंसूख़ कर दिया है।

Top Stories