Wednesday , April 25 2018

रूसी मिज़ाईल्स अमरीकी अफ़्वाज की कार्रवाई में ग़ैर मुतास्सिर

अमरीका के एक आला सतही फ़ौजी ओहदेदार ने आज एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि रूस की जानिब से ईरान को S-300 जो दिफ़ाई मिज़ाईल्स सरब्राह करने का मुआहिदा हुआ है, इस से अमरीका की ईरान की न्यूक्लीयर तंसीबात पर (अगर ज़रूरत पड़ी) पर हमला करने की अहलीयत ज़र्

अमरीका के एक आला सतही फ़ौजी ओहदेदार ने आज एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि रूस की जानिब से ईरान को S-300 जो दिफ़ाई मिज़ाईल्स सरब्राह करने का मुआहिदा हुआ है, इस से अमरीका की ईरान की न्यूक्लीयर तंसीबात पर (अगर ज़रूरत पड़ी) पर हमला करने की अहलीयत ज़र्रा बराबर भी मुतास्सिर नहीं होगी।

यू एस जोइंट चीफ़्स ऑफ़ स्टाफ़ जेनरल मार्टिन डिम्पसी ने एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि अमरीका को ये बात पहले से ही मालूम है कि रूस की जानिब से उसे दिफ़ाई मिज़ाईल सरब्राह किए जाने वाले हैं और अमरीका ने ईरान के लिए जो भी मंसूबे बताए हैं उन में इस नुक्ता को हमेशा शामिल रखा।

उन्हों ने एक बार फिर कहा कि अमरीका ये बात बरसों पहले से जानता है। S-300 मिज़ाईल्स ऐसी डिज़ाइन पर तैयार किए गए हैं जो बैलेस्टिक, क्रूज़ और कम बुलंदी पर परवाज़ करने वाले लड़ाका तैयारों का ना सिर्फ़ सुराग़ लगा लेते हैं बल्कि उन्हें तबाह भी कर देते हैं।

TOPPOPULARRECENT