Wednesday , December 13 2017

रूस का मग़रिबी ममालिक को इंतिबाह

रूस ने मग़रिबी दुनिया और अरब ममालिक को इंतिबाह दिया है कि वो शामी बाग़ीयों को असलहा फ़राहम ना करें। आज़रबाईजान के एक दौरे के मौक़ा पर रूसी वज़ीर-ए-ख़ारजा सीरगई लावरोफ़ ने कहा कि सदर बशार उल असद के ख़िलाफ़ बरसर-ए-पैकार अनासिर की प

रूस ने मग़रिबी दुनिया और अरब ममालिक को इंतिबाह दिया है कि वो शामी बाग़ीयों को असलहा फ़राहम ना करें। आज़रबाईजान के एक दौरे के मौक़ा पर रूसी वज़ीर-ए-ख़ारजा सीरगई लावरोफ़ ने कहा कि सदर बशार उल असद के ख़िलाफ़ बरसर-ए-पैकार अनासिर की पुश्तपनाही से शाम में ख़ूँरेज़ी का बरसों पर मुहीत एक तवील सिलसिले शुरू हो जाएगा जबकि बाग़ी सरकारी अफ़्वाज को शिकस्त से भी दो-चार नहीं कर सकेंगे।

उन्हों ने कहा कि रूस के ख़्याल में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा और अरब लीग के क़ासिद कोफ़ी अन्नान की कोशिशें अमन का वाहिद रास्ता हैं। इतवार को फ़्रैंडज़ आफ़ सीरिया के नाम से इस्तंबोल में मुनाक़िदा एक इजतिमा में मग़रिबी और अरब ममालिक ने कहा था कि शामी अवाम के तहफ़्फ़ुज़ के लिए मज़ीद इक़दामात पर ग़ौर किया जाएगा। रूस ने इस ग्रुप से ला ताल्लुक़ी का ऐलान किया है। दरीं अस्ना शामी अपोज़ीशन हलक़ों का कहना है कि मंगल से अब तक कम अज़ कम 80 अफ़राद मारे जा चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT