Saturday , December 16 2017

रूस में अमेरीकी सी आई ए एजेंट ज़ेर-ए-हिरासत

मास्को , 15 मई: (ए एफ़ पी) रूस ने आज कहा कि इसने एक मुबय्यना अमेरीकी सी आई ए एजेंट को अमेरीकी एंबेसी में खु़फ़ीया तौर पर काम करने पर हिरासत में लिया है, जो किसी रूसी एजेंट की भर्ती की कोशिश में भारी रक़म के साथ पकड़ा गया। रूस की फेडरल सिक्यो

मास्को , 15 मई: (ए एफ़ पी) रूस ने आज कहा कि इसने एक मुबय्यना अमेरीकी सी आई ए एजेंट को अमेरीकी एंबेसी में खु़फ़ीया तौर पर काम करने पर हिरासत में लिया है, जो किसी रूसी एजेंट की भर्ती की कोशिश में भारी रक़म के साथ पकड़ा गया। रूस की फेडरल सिक्योरिटी सर्विस (एफ़ एसबी, साबिक़ा के जी बी) ने उस शख़्स की शनाख़्त रयान सी फ़ोगल की हैसियत से की जो मास्को में वाशिंगटन के सिफ़ारत ख़ाना के सयासी शोबा का थर्ड सेक्रेटरी बताया गया, और कहा कि उसे हिरासत के बाद वापस एंबेसी के हवाले कर दिया गया।

वज़ारत‍ ए‍ ख़ारेजा ने कहा कि चहारशंबा को अमेरीकी सफ़ीर माईकल मिक फ़ाल को वज़ाहत के लिए तलब किया जा रहा है और इस मुआमले के लिए वाशिंगटन पर शदीद तन्क़ीद की और उसे सर्द जंग की तरह की इश्तेआल अंगेज़ हरकत से ताबीर किया। बोस्टन धमाकों के बाद इंटेलीजेंस तआवुन के लिए मुशतर्का अहद के बिलकुल बरअक्स वज़ारत ने ऐलान किया कि फ़ागल नापसंदीदा शख़्स हैं और कहा कि उन्हें मुम्किना तौर पर जल्द अमेरीका वापस हो जाना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT