Thursday , November 23 2017
Home / World / रूस G8 से मुअत्तल, सूची समिट मंसूख़, मज़ीद पाबंदीयों के लिए G7 का इंतिबाह

रूस G8 से मुअत्तल, सूची समिट मंसूख़, मज़ीद पाबंदीयों के लिए G7 का इंतिबाह

दुनिया की सात बड़ी मआशी ताक़तों ने रूस को यूक्रेनी ख़ुद मुख़्तार इलाक़ा क्रीमिया को अपना हिस्सा बना लेने पर ताक़तवर G8 से ख़ारिज कर दिया और धमकी दी कि अगर मास्को ने यूक्रेन में अपनी दरअंदाज़ी जारी रखी तो लॉन्ग टर्म असरात वाली तहदीदात आइ

दुनिया की सात बड़ी मआशी ताक़तों ने रूस को यूक्रेनी ख़ुद मुख़्तार इलाक़ा क्रीमिया को अपना हिस्सा बना लेने पर ताक़तवर G8 से ख़ारिज कर दिया और धमकी दी कि अगर मास्को ने यूक्रेन में अपनी दरअंदाज़ी जारी रखी तो लॉन्ग टर्म असरात वाली तहदीदात आइद की जाएंगी। नेज़ जी-7 ममालिक ने अहतेजाजन रवां साल जून में वहां मुनाक़िद होने वाला आठ तरक़्क़ी याफ़्ता मुल्कों की तंज़ीम G8 का इजलास मंसूख़ कर दिया ताकि रूसी सदर व्लादीमीर पूतीन पर यूक्रेन में उन की फ़ौजी कार्रवाई के ख़िलाफ़ दबाव बढ़ाया जा सके।

अमरीका और उस के इत्तिहादी ममालिक ने रूस के शहर सूची में तय शूदा जी- 8 चोटी इजलास में शरीक ना होने और उस के बजाय ब्रुसेल्ज़ में अपना अलाहिदा इजलास मुनाक़िद करने का एलान किया है। पीर को नीदरलैंड्स के शहर दीहेग में दुनिया के सात तरक़्क़ी याफ़्ता और दौलतमंद मुल्कों की नुमाइंदा तंज़ीम जी- 7 के सरब्राह इजलास के शुर्का ने अपने वुज़राए ख़ारिजा को अप्रैल में मास्को में मुनाक़िद शुदणी मुशावरती इजलास में शिरकत से भी रोक दिया है।

ज़ी – 7 ममालिक के सरब्राहान न्यूक्लीयर सेक्यीरिटी समिट में शिरकत के लिए नीदरलैंड्स में मौजूद हैं जिस में दुनिया में न्यूकलीयाई हथियारों और तंसीबात की सेक्यीरिटी और अदम फैलाव से मुताल्लिक़ उमूर पर गुफ़्तगु होगी।

TOPPOPULARRECENT