Monday , December 18 2017

रेड्डी बिरादरान की हैलीकाप्टर और कारें वापस करने की दरख़ास्त, सी बी आई मुख़ालिफ़

गै़रक़ानूनी कानकनी बिलख़सूस ओबला पोरम माइनिंग कंपनी (ओ एम सी) में बे क़ाईदगियों की तहक़ीक़ात कररही सी बी आई ने साबिक़ वज़ीर कर्नाटक गाली जनार्धन रेड्डी और ओ एमसी के मेनीजिंग डायरैक्टर बीवी सरीनवास रेड्डी की मिल्कियत हैलीकाप्ट

गै़रक़ानूनी कानकनी बिलख़सूस ओबला पोरम माइनिंग कंपनी (ओ एम सी) में बे क़ाईदगियों की तहक़ीक़ात कररही सी बी आई ने साबिक़ वज़ीर कर्नाटक गाली जनार्धन रेड्डी और ओ एमसी के मेनीजिंग डायरैक्टर बीवी सरीनवास रेड्डी की मिल्कियत हैलीकाप्टर और बाअज़ कारों को वापस करने की सख़्त मुख़ालिफ़त की।

रेड्डी बिरादरान और दीगर तीन के ख़िलाफ़ ओ एम सी मुक़द्दमा में गुज़श्ता साल चार्ज शीट पेश की गई और 5 सितंबर को बेल्लारी में गिरफ़्तारी के बाद से वो अदालती तहवील में हैं। वो गुज़श्ता हफ़्ता ख़ुसूसी अदालत बराए सी बी आई मुक़द्दमात से रुजू हुए और उन का हैलीकाप्टर-ओ-बाअज़ कारों को वापस करने की दरख़ास्त की, जिन्हें तहक़ीक़ाती एजैंसी ने ज़बत करलिया था।

सी बी आई ने इस की मुख़ालिफ़त करते हुए कहा कि कानकुनी अस्क़ाम के ज़रीया जो गै़र क़ानूनी रक़म हासिल की गई इस से रेड्डी बिरादरान ने ओ एम सी के नाम पर ये हैलीकाप्टर और कारें ख़रीदी हैं। अदालत ने मुआमला की समाअत 22फ़बरोरी तक मुल्तवी करदी।

TOPPOPULARRECENT