Monday , December 18 2017

रेप के मामले में मध्य प्रदेश सबसे आगे: नगमा

भोपाल, 25 मई: ( पी टी आई) बाली वुड अदाकारा और रुकन ए आई सी सी नग़मा ने आज इद्दिआ किया कि मध्य प्रदेश एक ऐसा रियासत है जहां इस्मतरेज़ि ( Rape) के वाक़ियात सबसे ज़्यादा रौनुमा होते हैं और बी जे पी हुकूमत ने ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम की रोक थाम के लिए

भोपाल, 25 मई: ( पी टी आई) बाली वुड अदाकारा और रुकन ए आई सी सी नग़मा ने आज इद्दिआ किया कि मध्य प्रदेश एक ऐसा रियासत है जहां इस्मतरेज़ि ( Rape) के वाक़ियात सबसे ज़्यादा रौनुमा होते हैं और बी जे पी हुकूमत ने ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम की रोक थाम के लिए कोई मूसिर इक़दामात नहीं किए ।

कांग्रेस हेड क्वार्टर्स पर अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि 2004 से अक्टूबर 2012 तक मध्य प्रदेश में इस्मतरेज़ि और इजतिमाई इस्मतरेज़ि के 27104 वाक़ियात रौनुमा हुए जिसका औसत हिसाब यूं लगाया जा सकता है कि रियासत में रोज़ाना नौ लड़कीयों की इस्मतरेज़ि होती रही ।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि अक्टूबर 2012 के बाद तो इस्मतरेज़ि के वाक़ियात में मज़ीद इज़ाफ़ा हो गया और हुकूमत हाथ पर हाथ धरे बैठी है जबकि इसके तदारुक ( रोकने) के लिए मूसिर इक़दामात किए जाने चाहीए थे । उन्होंने मज़ीद कहा कि यूं तो हुकूमत ने लड़कीयों और ख़वातीन की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए मुतअद्दिद इस्कीमात का ऐलान ज़रूर किया है लेकिन पर अमल आवरी कब होगी ये कोई नहीं जानता ।

ये इस्कीमात फ़िलहाल सिर्फ़ काग़ज़ों पर है । अदकारा से सियासतदां बनने वाली नग़मा ने कहा कि इंसानी स्मगलिंग का सिलसिला ज़ोर-ओ-शोर से जारी है ख़ुसूसी तौर पर क़बायली इलाक़ों को निशाना बनाया जाता है जबकि सरकारी आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ 2004 से अक्टूबर 2012 तक रियासत से 37000 क़बायली लड़कीयों का अग़वा किया गया । इसके बावजूद भी रियासती हुकूमत इस मुआमला को संजीदगी से नहीं ले रही है ।

TOPPOPULARRECENT