Tuesday , June 19 2018

रेलवे प्रोजेक्टस की आजिलाना तकमील केलिए फंड्स मुख़तस करने आमादगी

चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ऐलान किया कि रियासत में मौजूदा रेलवे प्रोजेक्टस की तकमील के लिए आइन्दा माली साल के लिए रियासती हुकूमत के 50 फीसद हिस्सा के तौर पर जिस की अदाई की हम ने रजामंदी दी थी जितनी भी रक़म दरकार हो

चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ऐलान किया कि रियासत में मौजूदा रेलवे प्रोजेक्टस की तकमील के लिए आइन्दा माली साल के लिए रियासती हुकूमत के 50 फीसद हिस्सा के तौर पर जिस की अदाई की हम ने रजामंदी दी थी जितनी भी रक़म दरकार हो रियासती हुकूमत रक़म तख़सीस करने तय्यारहै। चीफ मिनिस्टर ने वज़ीर रेलवे मिस्टर दिनेश तिरि वेदी से दरख़ास्त की कि रेलवे बोर्ड के ओहदेदारों को हिदायत दी जाय कि 25 रेलवे ओवर बरिज रेलवे अंडर बरजिस की तकमीलकी जाय जिस के लिए पहले ही तकनीकी मंज़ूरी दे दी गई। रियासती हुकूमत इन रेलवे ओवर बरजिस रेलवे अंडर बरजिस के इबतिदाई कामों के लिए पहले मरहला की कलरनस के लिए 63 करोड़ रुपय फ़राहम करेगी जिस के लिए इबतिदाई सर्वे मुकम्मल होचुका है और आइन्दा माली बरस में मुकम्मल करलिए जाएंगे।

रियासत में रेलवे प्रोजेक्टस के लिए मख़सूस रियासत में अपनी नौइयत का पहला आला सतही इजलास आज शाम जुबली हाल में मुनाक़िद हुआ था। चीफ मिनिस्टर ने इजलास की सदारत की। वज़ीर रेलवे मिस्टर दिनेश तिरे वेदी ममलिकती वज़ीर रेलवे मिस्टर के एच मनी अप्पा और सारा रेलवे बोर्ड जो सदर नशीन मिस्टर वनए मित्तल तकनीकी रुकन-ओ-रुकन इंजीनिरिंग ने शिरकत की। हमारी रियासत के तमाम पार्टियों से वाबस्ता 34 अरकान पार्ल्यमंट ने भी शिरकत की। रियासत के मर्कज़ी वुज़रा मिसिज़ डी पुरनदेशवरी मिस्टर एम एम पल्लम राजू मिसिज़ पनबका लक्ष्मी रियासती वुज़रा मिसरज़ आँम राम नारायण रेड्डी एन रग्घू वीरा रेड्डी डी सिरीधर बाबू टी जी वेंकटेश दिल्ली से से नर रेलवे ओहदेदार सी जी एम साउथ सैंटर्ल रेलवे मिस्टर जी एन अस्थाना चीफ सैक्रेटरी आंधरा प्रदेश मिस्टर पंकज देवी दी और रियासती हुकूमत के कई से नर ओहदेदारों ने शिरकत की।

वज़ीर रेलवे मिस्टर दिनेश तिरे वेदी ने चीफ मिनिस्टर अरकान पार्ल्यमंट और रियासती हुकूमत की दरख़ास्त पर मुसबत जवाब देते हुए तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि रेलवे प्रोजेक्टस में आंधरा प्रदेश के सताह कुछ मुसबत ही होगा और आइन्दा रेलवे बजट में इस का असर दिखाई देगा। चीफ मिनिस्टर ने नई रेलवे लाइंस लाइंस की डबलनगटरेबलनग नई ट्रेनों नए मुक़ामात पर ट्रेनों के तवक्कुफ़ स्टेशनों पर सहूलतों की फ़राहमी एम एम टी एस मरहला दोम को तरजीही असास पर मंज़ूर करने की दरख़ास्त की। मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ऐलान किया कि क़ाज़ी पेट वयागन फैक्ट्री के लिए मख़सूस करदा ज़मीन के लिए महिकमा इंडो मिनट के लिए 7 करोड़ रुपय मंज़ूरकिए गए और मुअज़्ज़िज़ हाईकोर्ट से किलयरनस की मंज़ूरी देने की दरख़ास्त की गई है।

क़बल अज़ीं ख़ैर मक़दम करते हुए कहा कि रियासती हुकूमत और आंधरा प्रदेश की अवाम मुख़्तलिफ़ रेलवे प्रोजेक्टस फंड्स की इजराई जारीया कामों की स्रुअत आमेज़ तकमील आर ओ बयार म्यू बेज़ की तामीर सहूलतों में अज़ाफ़ा के इलावा नई ट्रेनों को रशनास करवाने की मंज़ूरी के मुंतज़िर हैं। चीफ मिनिस्टर ने मतला किया कि रियासत के तमाम अरकान पार्ल्यमंट के साथ एक तय्यारी इजलास चार दिन क़बल मुनाक़िद किया गया ताकि ज़ेरे अलतवा कामों और दरकार जरूरतों के बारे में एक वाज़ेह तस्वीर सामने आजाए।

चीफ मिनिस्टर ने एक पावर प्वाईंट परीज़नटेशन पेश करते हुए कहा कि एम एम टी एस मरहला दुवम के लिए 641 करोड़ रुपय का क़ायम तख़मीना (2006) बोर्ड को रवाना किया गया था जिस के लिए हुकूमत आंधरा प्रदेश दो तिहाई रुकमी हिस्सा अदा करेगी। उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत से मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्टस के लिए रुकमी मंज़ूरियों की अपील की।

TOPPOPULARRECENT