रेलवे बजट, अच्छे दिन सिर्फ़ मोदी और बी जे पी के लिए

रेलवे बजट, अच्छे दिन सिर्फ़ मोदी और बी जे पी के लिए
सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस पी लक्शमैया ने अच्छे दिन सिर्फ़ बी जे पी और मोदी के लिए क़रार देते हुए रेलवे बजट को मायूसकुन और तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी क़रार दिया। आज गांधी भवन में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस पी लक्शमैया ने अच्छे दिन सिर्फ़ बी जे पी और मोदी के लिए क़रार देते हुए रेलवे बजट को मायूसकुन और तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी क़रार दिया। आज गांधी भवन में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि बी जे पी और नरेंद्र मोदी ने इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान अच्छे दिन आने का अवाम को त्यक़्कुन दिया था, मगर डेढ़ माह गुज़रने के बाद सिर्फ़ मोदी और बी जे पी के लिए अच्छे दिन आए हैं।

ग़रीब अवाम पर ज़ाइद माली बोझ बढ़ रहा है। एन डी ए हुकूमत ने रेलवे बजट पेश करने से क़ब्ल रेल किरायों में 14 फ़ीसद इज़ाफ़ा करके अवाम की उम्मीदों पर पानी फिर दिया।

उन्हों ने कहा कि कल एन डी ए हुकूमत की जानिब से पेश कर्दा रेलवे बजट अवाम के लिए मायूसकुन रहा और साथ ही तेलंगाना रियासत के साथ इंसाफ़ नहीं हुआ। उन्हों ने कहा कि बजट में ग़रीब अवाम की सहूलतों को अहमीयत नहीं दी गई और ना ही रियास्तों के मुफ़ादात को मद्दे नज़र रखा गया, सिर्फ़ रेलवे को ख़ान्गी शोबा के हवाले करने को ज़्यादा तर्जीह दी गई।

Top Stories