Monday , January 22 2018

रेल के किराये में दुबारा इज़ाफ़ा का अंदेशा?

नई दिल्ली, 08 फरवरी: ( पी टी आई) वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात करके रेल बजट 2013 - 14 के वसीअ तर ख़ाके पर तबादला-ए-ख़्याल किया । पवन कुमार बंसल के हमराह वज़ारत रेलवे के सीनीयर ओहदेदार भी थे ।

नई दिल्ली, 08 फरवरी: ( पी टी आई) वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात करके रेल बजट 2013 – 14 के वसीअ तर ख़ाके पर तबादला-ए-ख़्याल किया । पवन कुमार बंसल के हमराह वज़ारत रेलवे के सीनीयर ओहदेदार भी थे ।

वज़ीर-ए-आज़म से उन्होंने बजट के इक्दामात और रेलवे के नए प्रोजेक्ट्स के लिए फंड्स फ़राहम करने के ज़्यादा वसाइल मुतहर्रिक करने के बारे में 30 मिनट तक तबादला-ए-ख़्याल किया । वज़ीर रेलवे के क़रीबी ज़राए के बमूजब ये मुलाक़ात रेलवे बजट से पहले मामूल की मुलाक़ात थी ।

क़ब्लअज़ीं दिन में बंसल ने मर्कज़ी वज़ीर फायनेंस पी चिदम़्बरम से भी मुलाक़ात की थी । समझा जाता है कि उनके साथ उन्होंने डीज़ल की क़ीमत में इज़ाफ़ा के रेलवे पर असरात के बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया था । बंसल ने रेलवे किरायों में एक और इज़ाफ़ा के इम्कान को मुस्तर्द नहीं किया और कहा कि इस बारे में नज़रिया आइन्दा चंद दिनों में क़ायम किया जाएगा ।

डीज़ल की क़ीमतों में मौजूदा इज़ाफ़ा से रेलवे पर 3300 करोड़ रुपये का मज़ीद बोझ आइद हो गया है । उन्होंने किराया में इज़ाफ़ा के बारे में सवाल का जवाब देते हुए कहा कि हम अपना नज़रिया (किराया में इज़ाफ़ा के बारे में) आइन्दा चंद दिन में क़ायम करेंगे । इस पर ग़ौर किया जा रहा है ।

क़ब्लअज़ीं उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर फायनेंस पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात की थी और कहा था कि मुसाफ़िरों के शोबा में सफ़र के किराया में इज़ाफ़ा के बावजूद 25 हज़ार करोड़ रुपये का नुक़्सान हो रहा है जबकि गुज़श्ता साल 22 दिसंबर को दीगर ज़मरों में नुक़्सान 21 फ़ीसद था ।

उन्होंने कहा कि किराया में इज़ाफ़ा से रेलवे को 6600 करोड़ रुपये सालाना मालिया हासिल करने में मदद मिली लेकिन अब इसका बेशतर हिस्सा डीज़ल के अख़राजात पर ख़र्च हो जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT