रेल बजट में रियासत के साथ नाइंसाफ़ी, चन्द्रबाबू नायडू का रद्द-ए-अमल

रेल बजट में रियासत के साथ नाइंसाफ़ी, चन्द्रबाबू नायडू का रद्द-ए-अमल
हैदराबाद 27 फरवरी: रेलवे बजट में फिर एक बार आंध्र प्रदेश से की गई नाइंसाफ़ी पर अफ़सोस ज़ाहिर करते हुए टी डी पी ने आज रिजर्वेशन फ़ीस, शरह बारबुर्दारी में इज़ाफ़ा और फ़्यूल एडजसटमेंट सरचार्ज आइद करने पर कांग्रेस को शदीद तन्क़ीद का निशाना

हैदराबाद 27 फरवरी: रेलवे बजट में फिर एक बार आंध्र प्रदेश से की गई नाइंसाफ़ी पर अफ़सोस ज़ाहिर करते हुए टी डी पी ने आज रिजर्वेशन फ़ीस, शरह बारबुर्दारी में इज़ाफ़ा और फ़्यूल एडजसटमेंट सरचार्ज आइद करने पर कांग्रेस को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया। सदर टी डी पी एन चन्द्रबाबू नायडू ने कहा कि इस रियासत से ज़ाइदाज़ 30 कांग्रेस एम पेज और मुमलिकती वज़ीर बराए रेलवे होने के बावजूद आंध्र प्रदेश को 2013-14 रेल बजट में बहुत कम हासिल हुआ है।

क़ानूनसाज़ कौंसिल के अप्पोज़ीशन लीडर डी वीर भद्रा राव‌ ने रिजर्वेशन फ़ीस में इज़ाफ़ा और फ़्यूल एडजसटमेंट सरचार्ज के ज़रीये मुसाफिरिन पर इज़ाफ़ी माली बोझ डाल देने की मुज़म्मत की।

उन्हों ने एक बयान में कहा कि ये इक़दाम मुतवस्सित तबक़ा के लोगों को लुटने के सिवा कुछ नहीं।उन्हों ने कहा कि ए पी से रेलवे को माक़ूल आमदनी के बावजूद इस के लिए बहुत कम तरक़्क़ीयाती इक़दामात किए गए हैं।

Top Stories