Monday , December 11 2017

रेवेंथ रेड्डी आंध्रई ताक़तों के इशारे पर काम कर रहे है

हैदराबाद 11 जून: टीआरएस के रुकने पार्लियामेंट बी सुमन ने तेलुगू देशम रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि वो आंध्रई ताक़तों के हाथों में काम कर रहे हैं और उनका मक़सद तेलंगाना के मुफ़ादात को नुक़्सान पहुंचाना है। मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए सुमन ने महबूबनगर के कोड़निगल में एक तक़रीब के दौरान रेवेंथ रेड्डी की तरफ से रियासती वज़ीर जोपली कृष्णा राव‌ की तक़रीर में रुकावट पैदा करने के वाक़िये पर अफ़सोस का इज़हार किया। इस तक़रीब में तेलुगू देशम और टीआरएस के कारकुनों में झड़प और एक दूसरे के ख़िलाफ़ नारा बाज़ी के वाक़ियात पेश आए थे।

पालिमोर प्रोजेक्ट की तामीर के लिए आराज़ीयात के हुसूल और किसानों को हुकूमत की इमदाद में नाकामी जैसे उमोर पर रेड्डी ने एहतेजाज किया था। सुमन ने कहा कि अवामी मुंतख़ब नुमाइंदा की हैसियत से रेवेंथ रेड्डी को अपने रवैये में तबदीली लानी चाहीए। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश चंद्रबाबू नायडू तेलंगाना के आबपाशी प्रोजेक्टस की तामीर में रुकावट पैदा कर रहे हैं।

खासतौर पर पालिमोर प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी की गई। सुमन ने कहा कि रेड्डी को इस बात की वज़ाहत करनी होगी कि आया पालिमोर प्रोजेक्ट के मसले पर उनका क्या मौक़िफ़ है।

एक तरफ़ वो प्रोजेक्ट की तामीर के हक़ में अपनी राय का इज़हार करते हैं तो दूसरी तरफ़ मुख़्तलिफ़ उनवानात से प्रोजेक्टस की तकमील में रुकावट पैदा कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT