रेवेंथ रेड्डी उस्मानिया यूनीवर्सिटी पहूंचे

रेवेंथ रेड्डी उस्मानिया यूनीवर्सिटी पहूंचे

हैदराबाद 03: हाइकोर्ट के अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए उस्मानिया यूनीवर्सिटी स्टूडेंट्स की तरफ से मुनाक़िदा तेलंगाना जात्रा में शिरकत करने पर उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस ने तेलुगू देशम और कांग्रेस अरकाने असेंबली के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज करलिए।

यौमे तासीस के मौके पर अहाता यूनीवर्सिटी में सियासी सरगर्मीयों पर पाबंदी आइद करने साल दोम के ला स्टूडेंट्स की तरफ से दायर दरख़ास्त की समाअत के बाद उबूरी अहकामात जारी करके हाइकोर्ट ने तेलंगाना जात्रा में सियासी क़ाइदीन की शिरकत या सियासी सरगर्मीयों पर पाबंदी आइद करके पुलिस को और यूनीवर्सिटी हुक्काम को कार्रवाई के अहकामात जारी किए थे, लेकिन अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तेलुगू देशम रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी स्टूडेंट्स के भेस में खु़फ़ीया तौर पर उस्मानिया यूनीवर्सिटी कैम्पस में मोटर साइकिल पर दाख़िल होने में कामयाब हो गए और तेलंगाना जात्रा में एक घंटा 15 मिनट तक ख़िताब किया जिसमें मौजूदा हुकूमत और चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना पर तन्क़ीद की।

रेड्डी ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि उसने तेलंगाना के क़ियाम के लिए क़ुर्बानी देने वाले 1200 लोगों के लिए कुछ नहीं किया। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर पर इल्ज़ाम आइद किया कि मौजूदा हुकूमत एक ही ख़ानदान के चार अफ़राद पर महदूद हो कर रह गई है।

Top Stories