Friday , December 15 2017

रैन बाज़ार में गैस का इख़राज ख़वातीन झुलस गएं

पुराने शहर के इलाके रैन बाज़ार में गैस के निकलने से 5 ख़वातीन शदीद तौर पर झुलस गएं । जिन में दो की हालत नाज़ुक बताई गई है।

पुराने शहर के इलाके रैन बाज़ार में गैस के निकलने से 5 ख़वातीन शदीद तौर पर झुलस गएं । जिन में दो की हालत नाज़ुक बताई गई है।

बताया जाता हैके आज शाम अरब गली के एक मकान में गैस सिलेंडर से गैस निकल्ने के बाद आतिशज़दगी का वाक़िया पेश आया। इस वाक़िये में 78 साला मसऊद फ़ातिमा ,24 साला हफ़सा सिद्दीक़ी ,22 साला असरा तहसीन ,300 साला अज़मत आईशा और 35 साला समीना सुलताना शदीद ज़ख़मी होगए।

इन्सपेक्टर रैन बाज़ार रनगाराव‌ ने बताया कि 5 ख़वातीन ज़ख़मी होगईं जिन में दो की हालत नाज़ुक बताई गई है। उन्होंने बताया कि हादसा शाम के वक़्त पेश आया और गैस सिलेंडर से गैस निकलने के बाद मकान में आग फैल गई और हादसे में एक ही ख़ानदान की 5 ख़वातीन ज़ख़मी होगईं।

इन्सपेक्टर का कहना हैके इबतिदाई तहकीकात से पता चला हैके सिलेंडर से गैस निकालने के बाद आग मकान में फैल गई और ख़वातीन झुलस गएं।

ज़राए के मुताबिक़ मकान में आज ही सिलेंडर लाया गया था और सिलेंडर से गैस खु़द ख़ारिज हो रही थी और इस वजह से आग फैल कर हादसा पेश आया।

ताहम ज़राए ने सिलेंडर की ख़ामी के ताल्लुक़ से कुछ भी कहने से गुरेज़ किया है और बताया कि तहकीकात के बाद ही कुछ कहा जा सकता है। पुलिस का कहना हैके पुलिस इस वाक़िये की तमाम ज़ावियों से तहकीकात कर रही है। ज़ख़्मियों का हॉस्पिटल में ईलाज जारी हैं ।

TOPPOPULARRECENT