Friday , August 17 2018

रॉयल तेलंगाना तजवीज़ से दस्तबरदारी की अपील

टी आर एस के रुक्न पार्लीयामेंट जी वीवेक ने आज वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह से मुलाक़ात की और रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ से दस्तबरदारी की अपील की। वीवेक ने तेलंगाना अवाम की जानिब से 10 अज़ला पर मुश्तमिल रियासत की तशकील के लिए गुज़िश्ता 50

टी आर एस के रुक्न पार्लीयामेंट जी वीवेक ने आज वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह से मुलाक़ात की और रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ से दस्तबरदारी की अपील की। वीवेक ने तेलंगाना अवाम की जानिब से 10 अज़ला पर मुश्तमिल रियासत की तशकील के लिए गुज़िश्ता 50 बर्सों से जारी जद्दो जहद और गुज़िश्ता 13 माह में तक़रीबन एक हज़ार नौजवानों की क़ुर्बानीयों का तज़किरा किया।

उन्हों ने कहा कि किसी भी इलाक़ा के अवाम रॉयल तेलंगाना के हक़ में नहीं हैं और रॉयल तेलंगाना के क़ियाम से तेलंगाना के साथ जारी नाइंसाफ़ीयों का ख़ातमा मुम्किन नहीं लिहाज़ा मर्कज़ी हुकूमत के लिए बेहतर यही होगा कि वो तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतेराम करते हुए हैदराबाद दारुल हुकूमत के साथ दस अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत तशकील दे।

जी वीवेक ने कहा कि वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह ने तफ़सीली समाअत के बाद मर्कज़ की जानिब से मुसबत क़दम उठाने का भरोसा दिया है।

वज़ीरे आज़म से मुलाक़ात के बाद अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए वीवेक ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि मर्कज़ी हुकूमत दस अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत ही तशकील देगी और रॉयल तेलंगाना के क़ियाम का सवाल ही पैदा नहीं होता।

उन्हों ने कहा कि तशकीले तेलंगाना के लिए सैंकड़ों नौजवानों ने जो क़ुर्बानियां दी हैं वो रायगां नहीं जाएंगी। वीवेक ने तेलंगाना क़ाइदीन और तेलंगाना जमातों से अपील की कि वो सीमा आंध्र की साज़िशों का मुक़ाबला करने के लिए तैयार रहें।

TOPPOPULARRECENT