Tuesday , December 12 2017

रॉयल तेलंगाना पर तीनों इलाक़ों की अवाम से राय का हुसूल

जेनरल सेक्रेटरी ए आई सी सी और इंचार्ज उमूर आंध्र प्रदेश दिग विजए सिंह ने साबिक़ रियास्ती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर को यक़ीन दिलाया कि सदर कांग्रेस सोनीया गांधी 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के क़ियाम के हक़ मे

जेनरल सेक्रेटरी ए आई सी सी और इंचार्ज उमूर आंध्र प्रदेश दिग विजए सिंह ने साबिक़ रियास्ती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर को यक़ीन दिलाया कि सदर कांग्रेस सोनीया गांधी 10 अज़ला पर मुश्तमिल तेलंगाना रियासत के क़ियाम के हक़ में है, ताहम रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ के ज़रीए तीनों इलाक़ों के अवाम की राय हासिल की जा रही है।

रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने आज पार्टी के एक और क़ाइद ए आई सी सी रुक्न विद्या सागर के हमराह दिग विजए सिंह से मुलाक़ात की और मौजूदा सूरते हाल के बारे में तफ़सीलात हासिल कीं। उन्हों ने दिग विजए सिंह से कहा कि रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ मंज़रे आम पर आते ही तेलंगाना अवाम के ज़हनों में कांग्रेस पार्टी के बारे में मन्फ़ी रुजहानात पैदा हो रहे हैं। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस वर्किंग कमेटी ने जो क़रारदाद मंज़ूर की थी, इस के मुताबिक़ ही नई रियासत का क़ियाम कांग्रेस पार्टी के हक़ में रहेगा।

दिग विजए सिंह ने रॉयल तेलंगाना की तजवीज़ से मुताल्लिक़ हाईकमान के मौक़िफ़ से आगाह करते हुए बताया कि रियासत की तक़सीम के मुहम्मद अली शब्बीर ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि सोनीया गांधी अपने वाअदा के मुताबिक़ तेलंगाना रियासत तशकील देंगी और तेलंगाना अवाम से गुज़िश्ता 50 बरसों के दौरान जारी नाइंसाफ़ीयों का ख़ातमा होगा।

TOPPOPULARRECENT