Monday , December 11 2017

रोज़नामा सियासत अक़लीयतों की फ़लाह और बहबूद के लिए तंज़ीम की तरह काम कर रहा है

ख़त्ताती की इस नुमाइश को तौसीअ दी जाए और सालार जंग म्यूज़ीयम ख़त्ताती की तरबियत का एहतेमाम करे ताकि नई नस्ल इस्लाम के इस फ़न से वाक़िफ़ हो सके। इन ख़्यालात का इज़हार जनाब जी किशन रेड्डी एम एल और फ़्लोर लीडर बी जे पी ने रोज़नामा सिय

ख़त्ताती की इस नुमाइश को तौसीअ दी जाए और सालार जंग म्यूज़ीयम ख़त्ताती की तरबियत का एहतेमाम करे ताकि नई नस्ल इस्लाम के इस फ़न से वाक़िफ़ हो सके। इन ख़्यालात का इज़हार जनाब जी किशन रेड्डी एम एल और फ़्लोर लीडर बी जे पी ने रोज़नामा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम जारी नुमाइश इस्लामी ख़त्ताती के मुशाहिदा के बाद किया।

अख़्बारी नुमाइंदों से मुख़ातब होते हुए उन्हों ने कहा कि रोज़नामा सियासत अक़लीयतों की फ़लाह और बहबूद के जो काम कर रहा है वो इस से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं तालीमी सरगर्मियां हों कि मआशी सियासत अख़्बार की तरह नहीं बल्कि एक तंज़ीम की तरह काम कर रहा है ।

उन्हों ने कहा कि यहां ख़त्ताती के ज़रीए अस्माए हसनी और अस्माए पैग़म्बरे इस्लाम को अलग अलग ख़त्त के ज़रीए पेश किया है ये ख़ुदा की शान है । उन्हों ने सूरे रहमान की तर्जुमा पढ़ कहा कि अल्लाह की सारी नेअमतें हैं हम किसी को भी नहीं झुटला सकते ।

इस मौक़ा पर डायरेक्टर सालार जंग म्यूज़ीयम डॉक्टर नागेंद्र रेड्डी , जनाब हनीफ अली नायब सदर अक़लीयती मोर्चा बी जे पी , जनाब अल्हाज सैयद बशीर उद्दीन सदर शहरी बी जे पी मोर्चा और बी जे पी के कई एक कारकुन मौजूद थे । जनाब शेख निज़ाम उद्दीन लईक ने बी जे पी अक़लीयती मोर्चा के क़ाइदीन को ख़त्ताती की इस नुमाइश से वाक़िफ़ कराया।

TOPPOPULARRECENT