Monday , December 11 2017

रोबात निज़ाम हैदराबाद मक्कतुल-मुकर्रमा में बिला मुआवज़ा सहूलतों-ओ-ख़िदमात की फ़राहमी

रोबात निज़ाम हैदराबाद दक्कन मक्का मुकर्रमा में बिला मुआवज़ा सहूलतें और ख़िदमात फ़राहम की जा रही हैं। नाज़िम रबात हुसैन अलशरीफ़ ने बताया कि रबात निज़ाम हरम शरीफ से बहुत करीब हैदराबादी माहौल के साथ 24 घंटे ख़िदमात अंजाम देता है ।

रोबात निज़ाम हैदराबाद दक्कन मक्का मुकर्रमा में बिला मुआवज़ा सहूलतें और ख़िदमात फ़राहम की जा रही हैं। नाज़िम रबात हुसैन अलशरीफ़ ने बताया कि रबात निज़ाम हरम शरीफ से बहुत करीब हैदराबादी माहौल के साथ 24 घंटे ख़िदमात अंजाम देता है । मुकम्मल एयर कंडीशंड रबात में फ़ोन की सहूलत है। आरामदेह कमरे तमाम सहूलतों के साथ

वाटर हेड्स की सहूलत वाले बाथरूम रात दिन सफ़ाई की सहूलत हर फ़्लोर पर पीने के पानी की फ़राहमी हर फ़्लोर पर अदवियात रखने रेफ्रीजरेटर्स हर चार कमरों के लिए स्टोव और गैस की सहूलत वाले किचन रूम्स हर कमरा में क़िबलानुमा की सहूलत व्हील चियर्स कपड़े धोने वाटर मशीन्स,

इस्त्री और इस्त्री बोर्ड की सहूलत लगेज वज़न करने की सहूलत ज़मज़म और गैस रियापर्स की सहूलत 48 घंटे क़बल बुकिंग करवाने पर जद्दा एयर पोर्ट छोड़ने की सहूलत भी आज़मीन के लिए दस्तयाब है ।

हफ़्ता में एक मर्तबा ज़ियारत और राबत से हरम शरीफ को लाने लेजाने की सहूलत का जल्द आग़ाज़ होने वाला है ताहम इस के लिए आज़िम को 48 घंटे पहले ज़िम्मेदारों को इत्तिला देना ज़रूरी होगा ।

TOPPOPULARRECENT