Thursday , June 21 2018

लंगर हौज़ में महिकमा रेवेन्यू की इन्हिदामी कार्रवाई, अवाम का एहतेजाज

हैदराबाद 27 जून: लंगर हौज़ के इलाके में रेवेन्यू हुक्काम की इन्हिदामी कार्रवाई से हालात कशीदगी का रुख़ इख़तियार कर गए और पुलिस ने एहतेजाजियों पर लाठी बरसाई।

हैदराबाद 27 जून: लंगर हौज़ के इलाके में रेवेन्यू हुक्काम की इन्हिदामी कार्रवाई से हालात कशीदगी का रुख़ इख़तियार कर गए और पुलिस ने एहतेजाजियों पर लाठी बरसाई।

रमज़ान उल-मुबारक की आमद पहले अवाम के मकानात का इन्हिदाम शहरीयों में बेचैनी-ओ-तशवीश का बाइस बना हुआ है। आज सुबह की अव्वलीन औक़ात में रेवेन्यू हुक्काम ने पुलिस की भारी जमईयत के साथ क़ुतुब शाही बस्ती और गोला बस्ती इलाके को अपने मुहासिरा में ले लिया और इस इलाके की अवाम को इस बात का इलम नहीं था कि आज की सुबह उन पर एक आफ़त लेकर आएगी। रेवेन्यू हुक्काम गोलकुंडा तहसीलदार आर एस चन्द्रवती की क़ियादत में क़ुतुब शाही बस्ती पहुंच गए और ग़ैर मजाज़ तामीरात को बर्ख़ास्त करने के अदालत के अहकामात पर अमल आवरी करते हुए कार्रवाई करने की बात बताई और 2 बड़े बलडोज़रस के ज़रीये ग़रीब अवाम के मकानात के ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया।

ताहम इत्तेला के साथ ही एक रुक्ने असेंबली क़ुतुब शाही बस्ती पहूंच गए और रेवेन्यू हुक्काम से कार्रवाई को रोक देने का मुतालिबा किया।

ताहम उनकी ये कोशिश भी असरअंदाज़ साबित ना होसकी और एक रुकन असेंबली के जाने के बाद हुक्काम ने इन्हिदामी कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया लेकिन जब रुक्ने असेंबली वापिस आए उस वक़्त तक हुक्काम ने अपना तक़रीबन काम मुकम्मिल करलिया था।

बे यार-ओ-मददगार अवाम ने हुक्काम की कार्रवाई पर एहतेजाज करना शुरू कर दिया, लेकिन पुलिस जो मुक़ाम को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने के लिए थी, अवाम पर बरस पड़ी और लंगर हौज़ के इन्सपेक्टर तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने के बजाय ग़रीब अवाम के मकानात में ज़बरदस्ती दाख़िल होकर साज़-ओ-सामान को बाहर फेंक रहे थे और मुस्लिम ख़वातीन के साथ मुबयना तौर पर बदसुलूकी कररहे थे।

इस मौके पर मौजूदा ख़ातून पुलिस मुलाज़मीन की भारी तादाद को नजरअंदाज़ करते हुए इन्सपेक्टर टप्पा चबूतरा और लंगर हौज़ मुस्लिम ख़वातीन से बदसुलूकी करने लगे जो अपने मकानात को उजड़ता तबाह होता हुआ देख कर एहतेजाज कररही थीं और उस वक़्त रुक्ने असेंबली भी मौजूद थे जिन्हों ने रेवेन्यू हुक्काम की कार्रवाई पर एहतेजाज किया।

TOPPOPULARRECENT