Wednesday , September 19 2018

लंदन को इस्लामी फायनेंस मरकज़ बनाने बर्तानिया का तयक्कुन

लंदन, 13 मार्च: ( पी टी आई) हुकूमत बर्तानिया ने लंदन को इस्लामी फायनेंस का मरकज़ बनाने की एक नई मुहिम का आग़ाज़ किया है । बर्तानिया की पहली इस्लामी फायनेंस टास्क फ़ोर्स क़ायम की गई है जिसका मक़सद शहर लंदन के मग़रिबी ममालिक के तिजारती मरकज़

लंदन, 13 मार्च: ( पी टी आई) हुकूमत बर्तानिया ने लंदन को इस्लामी फायनेंस का मरकज़ बनाने की एक नई मुहिम का आग़ाज़ किया है । बर्तानिया की पहली इस्लामी फायनेंस टास्क फ़ोर्स क़ायम की गई है जिसका मक़सद शहर लंदन के मग़रिबी ममालिक के तिजारती मरकज़ और आलम इस्लाम के तरजीही इंतेख़ाब के मरकज़ की हैसियत से फ़रोग़ देना है ताकि आलम इस्लाम लंदन में सरमायाकारी और तिजारत में इज़ाफ़ा कर सके ।

बर्तानिया के वज़ीर माल-ओ-मुशतर्का सदर नशीन टास्क फ़ोर्स ग्रेग क्लार्क ने कहा कि ये हुकूमत की तर्जीह है कि वो इस्लामी फायनेंस टास्क फ़ोर्स बर्तानिया में हर किस्म के बिज़नेस के दरवाज़े आलम इस्लाम के लिए खोल देगी । इस टास्क फ़ोर्स का क़ियाम इस बात की मुकम्मल मिसाल है कि बर्तानिया लंदन को सफ़ाह-ए-अव्वल का इस्लामी मआशी मर्कज़ बनाना चाहता है और वसीअ तर मईशत के लिए बैरूनी ममालिक को सरमायाकारी की तरग़ीब देना चाहता है ।

ग्रेग क्लार्क ने कहा कि आलमी इस्लामी मराकज़ जैसे दुबई और कुवालालुमपुर के साथ बढ़ती हुई मुसाबक़त का मुक़ाबला करने की कोशिश करते हुए नई टास्क फ़ोर्स बर्तानिया के इस्लामी फायनेंस शोबा की तरक़्क़ी में मदद करेगी और बर्तानिया में बढ़ती हुई सरमायाकारी की सताइश करेगी ।

आलम इस्लामी मआशी फ़ोर्म का इजलास आइन्दा अक्टूबर में पहली बार किसी इस्लामी मुल्क या इस्लामी शहर के बाहर मुनाक़िद किया जाएगा । बर्तानिया इस फ़ोर्म के इजलास की मेज़बानी करेगा । उन्होंने कहा कि हमें तवक़्क़ो है कि आलमी मंडी बराए इस्लामी फायनेंशियल ख़िदमात को आइन्दा बरसों में नुमायां फ़रोग़ का तजुर्बा हासिल होगा ।

मशरिक़ वुसता और जुनूब मशरिक़ी एशिया के पालिसी साज़ों को इस पर तवज्जा देना चाहिये ।

TOPPOPULARRECENT