Friday , December 15 2017

लंदन में टी आर एस हामीयों से एम पी कवीता का ख़िताब

तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में एन आर आईज़ की क़ुर्बानीयों को कभी भी फ़रामोश नहीं किया जा सकता। इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद के कवीता लंदन में एन आर आईज़ सेल के चौथे सालाना तक़रीब के मौके पर लंदन में मुनाक़िदा प्रोग्राम म

तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में एन आर आईज़ की क़ुर्बानीयों को कभी भी फ़रामोश नहीं किया जा सकता। इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद के कवीता लंदन में एन आर आईज़ सेल के चौथे सालाना तक़रीब के मौके पर लंदन में मुनाक़िदा प्रोग्राम में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत की और मुख़ातब किया।

उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत के क़ियाम के बाद सुनहरे तेलंगाना के क़ियाम के लिए आगे बढ़ रही है। मुशतर्का सदर मुक़ाम की हैसियत से हैदराबाद रहने तक तेलंगाना की अवाम चौकसी ज़रूरी है ताकि ज़रूरत पड़ने पर जद्द-ओ-जहद के लिए कमरबस्ता होजाए। टी आर एस इहकोमत तमाम अफ़राद के मश्वरे से तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दे रही है।

लिहाज़ा उन आराईज़ भी अपने ख़्यालात और मश्वरा सोशल मीडीया के ज़रीये या रास्त तौर पर उन्हें वाक़िफ़ कराने की ख़ाहिश की। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ सुनहरे तेलंगाना की तामीर के लिए कोशां है इस में किसी किस्म की शक की गुंजाइश नहीं है। के कवीता ने कश्मीरी पण्डित के मसाइल और जद्द-ओ-जहद करने और हिंदुस्तानी पार्लियामेंट की रुकन की हैसियत से मसाइल पर जद्द-ओ-जहद करने का इरादा ज़ाहिर किया।

लंदन एडवाइज़री रिपोर्ट के चैरमैन पोचाराम सुरेंद्र रेड्डी ने लंदन मैन टी आर एस में टी आर एस सेल के क़ियाम की तफ़सीली रोशनी डालते हुए लंदन में ख़ुसूसी एन आर आई शोबा को क़ायम करने और इस के लिए हुकूमत का तआवुन हासिल करने का इरादा ज़ाहिर किया।

लंदन में मुनाक़िदा कराटे मुक़ाबलों में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से अवयव जैसी के सदर राजू ने शिरकत की और तहरीक में शिरकत करते हुए तेलंगाना के हुसूल में उनकी तरफ से किए गए कारनामों को वाक़िफ़ करवाया। लंदन एन आर आईज़ टी आर एस सदर अनील ने लंदन में मुनाक़िदा प्रोग्राम में ख़ुसूसी तौर पर शिरकत पर के कवीता से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए नौजवानों को कवीता की ताईद पर खुशी का इज़हार करते हुए सुनहरे तेलंगाना में एन आर आईज़ की तरफ से मुकम्मिल तआवुन का अदा करने का इरादा ज़ाहिर किया।

इस मौके पर टी आर एस हुकूमत के 100 दिन मुकम्मिल पर किताबचा की रस्म इजराई अमल में लाई। इस प्रोग्राम में अशोक, चन्द्र शेखर गौड़, सुनील रेड्डी के अलावा रहीम सैफी,सुमन निर्मला श्वेता, तिरूपति नागाराजु और् दुसरे भी मोवजद थे।

TOPPOPULARRECENT