Sunday , December 17 2017

लंदन में सिपाही के क़त्ल के बाद मुख़ालिफ़ मुस्लिम हमलों में इज़ाफ़ा

लंदन, 26 मई: ( पी टी आई ) बर्तानिया में मुस्लिम क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया है कि वहां मुनाफ़िरत पसंद लंदन में एक फ़ौजी ड्रमर ली रगबी के क़त्ल के वाक़िया का इस्तेहसाल करते हुए नस्ली मुनाफ़िरत को हवा दे रहे हैं। इलावा अज़ीं इस हमला के बाद से लं

लंदन, 26 मई: ( पी टी आई ) बर्तानिया में मुस्लिम क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया है कि वहां मुनाफ़िरत पसंद लंदन में एक फ़ौजी ड्रमर ली रगबी के क़त्ल के वाक़िया का इस्तेहसाल करते हुए नस्ली मुनाफ़िरत को हवा दे रहे हैं। इलावा अज़ीं इस हमला के बाद से लंदन में इस वाक़िया के बाद से लंदन में मुख़ालिफ़ मुस्लिम और मुख़ालिफ़ इस्लाम जराइम में 10 गुना से ज़्यादा इज़ाफ़ा हो गया है ।

चहारशंबा को सिपाही के क़त्ल के बाद से अब तक मुख़ालिफ़ मुस्लिम और मुख़ालिफ़ इस्लाम जराइम की जुमला 140 शिकायात मौसूल हुई हैं। सारे बर्तानिया की जुमला 100 से ज़ाइद मसाजिद के सरबराहान ने एक खुले मकतूब में कहा है कि इस तरह के हमलों के पसेपर्दा जो अफ़राद हैं वो सिपाही के क़त्ल के वाक़िया का इस्तेहसाल करते हुए अपने ज़ाती मुफ़ादात की तकमील करना चाहते हैं।

उनको यक्का-ओ-तन्हा करते हुए क़ानून के तहत कार्रवाई की जानी चाहीए । फ़ेथ मीटर्स नामी एक तंज़ीम ने बताया कि उन्हें इस वाक़िया से क़ब्ल यौमिया छः फ़ोन काल्स मुख़ालिफ़ इस्लाम जराइम की मौसूल होती थीं लेकिन चहारशंबा के बाद से उन्हें जुमला 162 काल्स मौसूल हुई हैं।

इस तंज़ीम के तर्जुमान ने बताया कि फ़िलहाल मुसलमान सारे बर्तानिया में ख़ौफ़ के एहसास में मुबतला हैं। बर्तानिया की एक जमात ब्रिटिश नेशनल पार्टी के लीडर निक गिरेफेन ने कल इस मुक़ाम का दौरा किया और उन्होंने इश्तेआल अंगेज़ तक़रीर की । इसके इलावा इंग्लिश डीफेंस लीग नामी एक तंज़ीम ने कहा कि ये हलाकत ज़ाहिर करती है कि बर्तानिया को इस्लामी तख़रीब कारी से जंग दरपेश है ।

इस तंज़ीम ने आज न्यू कैसल में एक एहतिजाजी मुज़ाहिरा किया ।

TOPPOPULARRECENT