Monday , December 18 2017

लंदन में हैदराबादी तालिब-ए-इलम हमला में शदीद ज़ख़मी ,हालत तशवीशनाक

लंदन 12 फ़रवरी( पी टी आई )असकाट लैंड यार्ड पुलिस के मुताबिक़ एक हैदराबादी तालिब-ए-इलम पर जिस ने एमबी ए की तालीम हासिल करने बर्तानिया का रुख किया था , न्यू हाम इलाक़ा में चाक़ू से पै दर पै हमले किए गए । इस सिलसिला में पुलिस ने ग्यारह अफ़

लंदन 12 फ़रवरी( पी टी आई )असकाट लैंड यार्ड पुलिस के मुताबिक़ एक हैदराबादी तालिब-ए-इलम पर जिस ने एमबी ए की तालीम हासिल करने बर्तानिया का रुख किया था , न्यू हाम इलाक़ा में चाक़ू से पै दर पै हमले किए गए । इस सिलसिला में पुलिस ने ग्यारह अफ़राद को गिरफ़्तार किया है । फ़िलहाल एसकाट लैंड पुलिस ने तालिब-ए-इलम का नाम ज़ाहिर नहीं किया है क्योंकि उन के काम करने के तरीक़ा के मुताबिक़ किसी भी ज़ख़मी होजाने वाले शख़्स का नाम ज़ाहिर नहीं किया जाता ।

पुलिस ने सिर्फ इतना बताया कि वो हॉस्पिटल में है और इस की हालत तशवीशनाक है । दूसरी तरफ़ हिंदूस्तानी मीडीया में शाय होने वाली ख़बरों के मुताबिक़ ज़हमी तालिब-ए-इलम का नाम प्रवीण रेड्डी बताया गया है जिस ने लंदन बिज़नस स्कूल में एमबी ए के कोर्स में दाख़िला लिया था । इस वाक़िया की मज़ीद तहक़ीक़ात जारी हैं और उसे नसली मुनाफ़िरत से मरबूत वाक़िया क़रार नहीं दिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT