लखनऊ में मौलाना कलब जव्वाद गिरफ़्तार

लखनऊ में मौलाना कलब जव्वाद गिरफ़्तार
Click for full image

लखनऊ: शीआ आलमे दीन मौलाना कलब जव्वाद को उन के हामियों के साथ इलाक़ा कैसरबाग में उस वक़्त गिरफ़्तार करलिया जब वो हज़रत गंज इलाक़े में शाही मस्जिद के रूबरू एहतेजाजी मुज़ाहरे के लिये जा रहे थे ।

मौलाना जव्वाद ने ये ऐलान किया था कि शीआ वक़्फ़ जायदादों के बेजा इस्तेमाल और सदर नशीन शीआ वक़्फ़ बोर्ड वसीम रिज़वी को हटा देने के मुतालिबे पर इलाक़ा हज़रत गंज में एहतेजाजी मुज़ाहरा किया जाएगा और लखनऊ के क़दीम शहर से एक जुलूस की शक्ल में जा रहे थे कि पुलिस‌ ने इलाक़ा हज़रत गंज में उन्हें गिरफ़्तार करलिया।

सीनियर पुलिस ऑफीसर ने बताया कि मौलाना जव्वाद और उन के हामियों बिशमोल ख़वातीन को इम्तिनाई अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी पर हिरासत में ले लिया गया। पुराने शहर में किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िये की रोक थाम के लिये सेक्योरिटी के वसीअ तर इंतेज़ामात किए गए थे और जुलूस की निगरानी के लिये ड्रोन कैमरों का भी इस्तेमाल किया गया था।

आज का ये एहतेजाज सदर नशीन वसीम रिज़वी के ख़िलाफ़ था जो कि वज़ीर शहरी तरक़ियात मुहम्मद आज़म ख़ां के करीबी रफीक हैं। मौलाना जव्वाद और आज़म ख़ां के दरमियान करप्शन के इल्ज़ामात पर लफ़्ज़ी जंग चल रही है।

Top Stories