Friday , September 21 2018

लगड़ा पाटी राजगोपाल के गुमराह कुन ब्यानात पर सख़्त तन्क़ीद(परख‌)

हैदराबाद ०‍‍६ अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामाराव ने कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट ईल राज गोपाल को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि वो तलंगाना के बारे में गुमराह कुन ब्यानात के ज़रीया अवाम में उलझन पैदा

हैदराबाद ०‍‍६ अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असैंबली के टी रामाराव ने कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट ईल राज गोपाल को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि वो तलंगाना के बारे में गुमराह कुन ब्यानात के ज़रीया अवाम में उलझन पैदा करने की कोशिश कररहे हैं ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामाराव ने कहा कि राज गोपाल ने चंद्रा शेखर राव की जानिब से मर्कज़ी क़ाइदीन से मुज़ाकरात को तोड़ मरोड़ कर पेश किया है । उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस सरबराह की जानिब से हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेर-ए-इंतिज़ाम इलाक़ा क़रार देने की तजवीज़ का सवाल ही पैदा नहीं होता ।

उन्हों ने कहा कि मुज़ाकरात के दौरान चन्द्र शेखर राव ने तलंगाना को हैदराबाद के बगै़र क़बूल करने से इनकार करदिया है । रामाराव ने कहा कि टी आर उसका इबतदा-ए-से ही मौक़िफ़ है कि हैदराबाद तलंगाना का अटूट हिस्सा है और इस पर कोई समझौता नहीं हो सकता ।

उन्हों ने कहा कि लगड़ा पाटी राजगोपाल तलंगाना की तशकील के इमकानात से ख़ौफ़ज़दा होकर नई दिल्ली में कांग्रेस क़ाइदीन से मुलाक़ातें करते हुए मुत्तहदा आंधरा के हक़ में मुहिम चला रहे हैं । उन्हों ने कहा कि राज गोपाल के ब्यानात दरअसल उन के पागलपन को ज़ाहिर करते हैं ।

TOPPOPULARRECENT