Monday , December 18 2017

लबनान का इसराईल पर राकेट हमला कोई जानी नुक़्सान नहीं

मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस । 2 दिसमबर( एजैंसीज़ ) इसराईली फ़ौज ने कहा है कि जुनूबी लबनान से कई राकेट इसराईल पर दागे़ गए, ताहम उन की वजह से कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ।इसराईल ने भी जवाबी कार्रवाई करते हुए लबनान को निशाना बनाया। इसराईली

मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस । 2 दिसमबर( एजैंसीज़ ) इसराईली फ़ौज ने कहा है कि जुनूबी लबनान से कई राकेट इसराईल पर दागे़ गए, ताहम उन की वजह से कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ।इसराईल ने भी जवाबी कार्रवाई करते हुए लबनान को निशाना बनाया। इसराईली फ़ौज की तरफ़ से जारी होने वाले एक ब्यान में बताया गया कि ये राकेट जुनूबी इलाक़े गलाईली में गिरे और उन में से कम अज़ कम एक के फटने से मामूली नुक़्सान हुआ।

फ़्रांसीसी ख़बररसां एजैंसी ने अस्करी ज़राए के हवाले से कहा है कि इसराईल ने जवाबी कार्रवाई करते हुए इस इलाक़े को निशाना बनाया जहां से ये राकेट दागे़ गए थे। इस के मुताबिक़ मुक़ामी फ़ौजी कमांडर सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहे हैं। उधर इलाक़ा के मकीनों का कहना है कि उन्हों ने दो ज़ोरदार धमाकों की आवाज़ें सुनी हैं ताहम फ़ौजी तर्जुमान ने दावा किया है कि लबनान से मुतअद्दिद राकेट फ़ायर किए गए हैं । वाज़ेह रहे कि इसराईल लबनान जंग के बाद दोनों मुल्कों के दरमयान कशीदगी बरक़रार है ।

TOPPOPULARRECENT