Friday , December 15 2017

लबनान में जासूसी इल्ज़ाम पर तीन अफ़राद को सज़ाए मौत

लबनान की फ़ौजी अदालत ने इसराईल के लिए जासूस के जुर्म में तीन शहरीयों को सज़ाए मौत देदी। ग़ैर मुल्की ख़बर रसां इदारे के मुताबिक़ लबनानी अदालती ज़राए ने बताया कि अदालत ने मूसा अली मूसा को दो हज़ार से दो हज़ार दस के दरमयान हिज़्बुल्

लबनान की फ़ौजी अदालत ने इसराईल के लिए जासूस के जुर्म में तीन शहरीयों को सज़ाए मौत देदी। ग़ैर मुल्की ख़बर रसां इदारे के मुताबिक़ लबनानी अदालती ज़राए ने बताया कि अदालत ने मूसा अली मूसा को दो हज़ार से दो हज़ार दस के दरमयान हिज़्बुल्लाह की मालूमात इसराईल को फ़राहम करने का जुर्म साबित होने पर सज़ाए मौत सुनाई है।

ज़राए का मज़ीद कहना है कि अदालत ने मज़ीद दो मुल्ज़िमान अली सिवेरी और अहमद हुसैन अबदुल्लाह को भी इसराईल के लिए जासूसी का एतराफ़-ए-जुर्म करने के बाद फांसी की सज़ा सुनाई है। वाज़ेह रहे कि लबनान में अप्रैल दो हज़ार नौ से लेकर अब तक इसराईल केलिए जासूसी के इल्ज़ाम में स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ और टेली कम्यूनीकेशन मुलाज़मीन समेत एक सौ से ज़ाइद मुश्तबा अफ़राद गिरफ़्तार किए जा चुके हैं।

लबनान में इसराईल की जानिब से अक्सर जासूसी की कोशिश की जाती है। लबनान की सरहद से मुत्तसिल इसराईली टाउनस से ये जासूस दर अंदाज़ी की कोशिश करते हैं।

TOPPOPULARRECENT