Friday , September 21 2018

ललित मोदी ने मुझ से मुलाक़ात की थी : शरद पवार

मुंबई: एन सी पी के सरबराह शरद पवार ने ललित मोदी को हिन्दुस्तान वापिस होकर क़ानून का सामना करने का मश्वरा दिया था जब माह मई में लंदन में साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर से आख़िर-उज़-ज़िक्र ने मुलाक़ात की थी लेकिन मफ़रूर साबिक़ आई पी एल सरबराह ने कहा क

मुंबई: एन सी पी के सरबराह शरद पवार ने ललित मोदी को हिन्दुस्तान वापिस होकर क़ानून का सामना करने का मश्वरा दिया था जब माह मई में लंदन में साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर से आख़िर-उज़-ज़िक्र ने मुलाक़ात की थी लेकिन मफ़रूर साबिक़ आई पी एल सरबराह ने कहा कि उन्हें वापसी पर अपनी जान केलिए ख़तरा महसूस होता है।

पवार ने आज मीडिया वालों को बताया कि मेरी लंदन में रवां साल वस्त मई में ललित मोदी से मुलाक़ात हुई थी और मैं ने उन्हें हिन्दुस्तान वापिस होकर क़ानून का सामना करने का मश्वरा दिया था। उन्होंने कहा कि वो अपने ख़िलाफ़ दायर मुक़द्दमात के ताल्लुक़ से फ़िक्रमंद नहीं बल्कि इन्हीं सिक्योरिटी ख़तरा दरपेश है और वो अपनी जान केलिए जोखिम महसूस करते हैं।

मैं ने ललित मोदी को सिक्योरिटी ख़तरे के ताल्लुक़ से एक ओहदेदार को भी वाक़िफ़ कराया था। पवार जो साबिक़ सदर बी सी सी आई हैं , उन्होंने कहा कि वो इसी पेशकश भी करचुके हैं कि अगर ललित मोदी वतन वापिस होना चाहें तो वो हिन्दुस्तानी हुकूमत से बात करसकते हैं।

वज़ीरे उमोर ख़ारिजा सुषमा स्वराज की जानिब से ललित मोदी को बर्तानिया में सफ़री काग़ज़ात के हुसूल में मदद किए जाने के माम‌ले में जारी सियासी तूफ़ान के ताल्लुक़ से पूछने पर पवार ने कहा कि इस मसले को गैरज़रूरी तौर पर बढ़ाचढ़ाकर पेश किया जा रहा है। इस तनाज़े के पेश नज़र हुकूमत पर कांग्रेस की जानिब से मुसलसल हमलों के ताल्लुक़ से वेटरन एन सी पी लीडर ने कहा कि अपोज़ीशन पार्टी को एक मसला हाथ लगा है , इस लिए वो इस बारे में शिद्दत इख़तियार कररही है।

TOPPOPULARRECENT