Sunday , January 21 2018

लश्करे तैयबा समेत कलअदम तन्ज़ीमों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का अज़म

पाकिस्तान के वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने वाईट हाऊस में अमरीकी सदर बराक ओबामा से मुलाक़ात की है। दोनों रहनुमाओं की मुलाक़ात के बाद जारी होने वाले मुशतर्का आलामीया में कहा गया कि सदर ओबामा ने वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ को यक़ीन दिलाया कि वो इंसदादे दहशदगर्दी के मुआमले में पाकिस्तान को कलीदी साथी समझता है और पाकिस्तानी शहरीयों, फ़ौज और क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों के अहलकारों की क़ुर्बानीयों का एतराफ़ करता रहा है।

उनका कहना था कि ज़र्बे अज़ब और दीगर ऑपरेशंस की वजह से शिद्दत पसंदों की दहशदगर्दी की कार्यवाहीयां करने की सलाहीयत में कमी आई है। नवाज़ शरीफ़ ने सदर ओबामा को बताया कि पाकिस्तान लश्करे तैयबा समेत इन तमाम तन्ज़ीमों और अफ़राद के ख़िलाफ़ मोअस्सर कार्रवाई का अज़म रखता है जिन्हें अक़्वामे मुत्तहदा की जानिब से दहशदगर्द क़रार दिया गया है।

बयान में कहा गया है कि दोनों रहनुमाओं ने अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान और हुकूमत के दरमयान अमन और मुफ़ाहमत के अमल को आगे बढ़ाने के सिलसिले में अज़म का इज़हार किया और तालिबान से कहा कि वो अफ़्ग़ान हुकूमत से बराहे रास्त बातचीत करें और एक पायदार अमन मुआहिदे के लिए कोशिश करें।

TOPPOPULARRECENT