Wednesday , December 13 2017

लाईन औफ़ कंट्रोल से कश्मीर में दरअंदाज़ी रोकने केलिए मज़ीद चौकसी पर ज़ोर

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिनडे ने जम्मू और‌ कश्मीर में दाख़िली और बैरूनी ख़तरात से निमटने पर स्कियोरटी फोर्सेस की आज सताइश-ओ-हौसलाअफ़्ज़ाई की है और उन्हें तीक़न दिया कि इस रियासत में अमन और‌ क़ानून की बरक़रारी केलिए मर्कज़ की त

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिनडे ने जम्मू और‌ कश्मीर में दाख़िली और बैरूनी ख़तरात से निमटने पर स्कियोरटी फोर्सेस की आज सताइश-ओ-हौसलाअफ़्ज़ाई की है और उन्हें तीक़न दिया कि इस रियासत में अमन और‌ क़ानून की बरक़रारी केलिए मर्कज़ की तरफ़ से मुकम्मल तआवुन किया जाएगा।

मिस्टर शिनडे ने जो आज सुबह मुत्तहदा हेडक्वार्टर्स पर मुनाक़िदा एक मिटींग‌ की सदारत कररहे थे। उन्हों ने इस रियासत में अमन और क़ानून की बरक़रारी केलिए किए जाने वाले इक़दामात के अलावा लाईन औफ‌ कंट्रोल के इस पार से होने वाली दरअंदाज़ी की कोशिशों को नाकाम बनाने पर फ़ौज, रियास्ती पुलिस, सी आर पी एफ़ और बी ऐस एफ़ की सताइश की।

सरकारी ज़राए ने ये इत्तिला देते हुए मज़ीद कहा कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने आने वाले मौसम सर्मा के पेशे नज़र स्कियोरटी इदारों को बदस्तूर चौकस रहने का मश्वरा दिया, क्योंकि इस मौसम में लाईन औफ़ कंट्रोल से अस्करीयत पसंदों की वादी कश्मीर में दरअंदाज़ी की कोशिशें की जा सकती हैं।

मिस्टर शिनडे को इस रियासत में तलाशी मुहिम और तख़रीबकारी को रोकने के इक़दामात और दीगर तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया गया। पंचों और सरपंचों की स्कियोरटी का मसले भी इस मिटींग‌ में ज़ेर-ए-बहस रहा। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने इबतिदाई सतह के अवामी नुमाइंदों की सलामती को यक़ीनी बनाने और उन में एहसास तहफ़्फ़ुज़ को आम करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

मिटींग‌ में चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह, सीनीयर पुलिस औफ़िसरान, फ़ौजी ओहदेदार और इनटैलीजनस ओहदेदारों के सरबराहान के अलावा नियम फ़ौजी फोर्सेस के नुमाइंदों ने मिटींग‌ में शिरकत की। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला शिनडे तीन रोज़ा दौरा पर पिछ्ले रोज़ श्रीनगर पहूंचे थे जो ख़ूबसूरत झील की सैर करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT