Monday , May 21 2018

लापता तैयारा के मुसाफ़िरीन के अरकाने ख़ानदान की ब्रहमी

एक कामयाब इक़दाम करते हुए चीन ने आज सिफ़ारती ज़िला बंद कर दिया जहां हिंदुस्तानी और अमरीकी सिफ़ारतख़ाने क़ायम हैं क्योंकि हादिसा का शिकार मलेशियाई जेट तैयारा के मुसाफ़िरीन के अरकाने ख़ानदान ने शदीद ब्रहमी के आलम में रात भर एहतेजाज किय

एक कामयाब इक़दाम करते हुए चीन ने आज सिफ़ारती ज़िला बंद कर दिया जहां हिंदुस्तानी और अमरीकी सिफ़ारतख़ाने क़ायम हैं क्योंकि हादिसा का शिकार मलेशियाई जेट तैयारा के मुसाफ़िरीन के अरकाने ख़ानदान ने शदीद ब्रहमी के आलम में रात भर एहतेजाज किया क्योंकि तैयारा का पता चलाने में तलाश कार्रवाई अब तक नाकाम है। आली सतही कसीर क़ौमी तक़रीबन 50 दिन की तलाश मुहिम के बावजूद परवाज़ एम एच 370 का अभी तक कोई पता नहीं चल सका।
इस तैयारा में 153 चीनी मुसाफ़िर थे।

उन के अरकाने ख़ानदान कल मलेशियाई एयर लाइंस के अरकान अमला से एक तूफ़ानी मुलाक़ात कर चुके हैं जिस के उन्हों ने हिंदुस्तानी सिफ़ारतख़ाना के रूबरू वाक़े मलेशियाई सिफ़ारतख़ाना के सामने एहतेजाजी मुज़ाहरा की कोशिश की पुलिस ने कल शाम से ही इस इलाक़ा में हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात शदीद कर दिए थे और इलाक़ा की नाका बंदी करदी थी जिस की वजह से इस मसरूफ़ इलाक़ा में ट्रैफ़िक में बड़े पैमाने पर ख़लल अंदाज़ी हुई। मुबैयना तौर पर मुसाफ़िरीन के कई रिश्तेदार कल रात मलेशियाई सिफ़ारतख़ाने की सिम्त जाने की कोशिश कर रहे थे।

TOPPOPULARRECENT