Sunday , January 21 2018

लालची अफ़राद की नज़र एम पी और पी एम के ओहदों पर:लालू

सदर आर जे डी लालू प्रसाद ने आज कहा कि लालची अफ़राद की नज़रें एम पी (रुकन पार्लियामेंट )और पी एम (वज़ीर-ए-आज़म ) के ओहदों पर जमी हुई हैं जबकि वो फ़िर्खापरस्त ताक़तों के ख़िलाफ़ जंग में मसरूफ़ है। उन्होंने कहा कि इन का आशीर्वाद एन (राम कृपाल

सदर आर जे डी लालू प्रसाद ने आज कहा कि लालची अफ़राद की नज़रें एम पी (रुकन पार्लियामेंट )और पी एम (वज़ीर-ए-आज़म ) के ओहदों पर जमी हुई हैं जबकि वो फ़िर्खापरस्त ताक़तों के ख़िलाफ़ जंग में मसरूफ़ है। उन्होंने कहा कि इन का आशीर्वाद एन (राम कृपाल यादव) और उनके ख़ानदान के साथ है।

राम कृपाल यादव ने आर जे डी के तमाम ओहदों से उस वक़्त इस्तीफ़ा दे दिया जबकि लालू की दफ़्तर मीसा भारती को पाटली पुत्र लोक सभा हलक़े से पार्टी का टिकट दिया गया जबकि राम कृपाल यादव इस हलक़े पर अपना हक़ समझते हैं। मीसा भारती ने अपने अंकल (यादव) को मनाने की हर मुम्किन कोशिश की लेकिन उन्होंने अपना मौक़िफ़ तबदील नहीं किया।

इमकान है कि राम कृपाल यादव अनक़रीब बी जे पी में शामिल होजाएंगे । साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर राबड़ी देवी ने उनके पार्टी से इस्तीफ़ा और बी जे पी में शिरकत की एहमीयत कम करने की कोशिश करते हुए कहा कि कोई किसी को रोक नहीं सकता इधर से उधर जाने केलिए वो आज़ाद हैं। ताहम उन्होंने कहा कि राम कृपाल यादव के इस्तीफे से पार्टी मुतास्सिर नहीं होगी।मीसा भारती कार्द अमल दस्तयाब नहीं होसका ।

TOPPOPULARRECENT