Sunday , June 24 2018

लालू प्रसाद चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे की मुंतक़ली के ख़ाहां

रांची 24 जून ( पी टी आई ) रा)शटरीह जनतादल के सरबराह लालू प्रसाद ने आज ख़ुसूसी सी बी आई जज प्रवास कुमार सिंह को इत्तेला दी कि उनके मुवक्किल की जानिब से बेहस उस वक़्त तक रोक दी जाये जब तक कि हाईकोर्ट इस के इजलास पर पेश चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे क

रांची 24 जून ( पी टी आई ) रा)शटरीह जनतादल के सरबराह लालू प्रसाद ने आज ख़ुसूसी सी बी आई जज प्रवास कुमार सिंह को इत्तेला दी कि उनके मुवक्किल की जानिब से बेहस उस वक़्त तक रोक दी जाये जब तक कि हाईकोर्ट इस के इजलास पर पेश चारा अस्क़ाम मुक़द्दमे की किसी दूसरी ख़ुसूसी अदालत को मुंतक़ली की ख़ाहिश करते हुए पेश करदा दरख़ास्त पर कोई फ़ैसला नहीं करदेती ।

लालू प्रसाद ने झारखंड हाईकोर्ट में एक दरख़ास्त पेश करते हुए कहा था कि वो ख़ुसूसी सी बी आई जज प्रवास कुमार सिंह से इंसाफ़ की तवक़्क़ो नहीं रखते इस लिए इनका मुक़द्दमा किसी दूसरी ख़ुसूसी अदालत को मुंतक़िल किया जाये । इस दरख़ास्त की समाअत होचुकी है ताहम हाईकोर्ट ने हनूज़ अपना फ़ैसला नहीं सुनाया है। ख़ुसूसी अदालत मुक़द्दमे का फ़ैसला 15 जुलाई को सुनाने वाली थी जिस में मुबय्यना तौर पर 1990 की दहाई में चाइबासा सरकारी ख़ज़ाने से 37 करोड़ 70 लाख रुपय धोका दही के ज़रीये हासिल किए गए थे ।

TOPPOPULARRECENT