Thursday , December 14 2017

लालू प्रसाद 9वीं मर्तबा आरजेडी सरबराह मुंतख़िब

पटना: लालू प्रसाद को नौवीं मर्तबा आरजेडी की मजलिस-ए-आमला में अपना सदर मुंतख़िब कर लिया। इस मौक़े पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर शदीद तन्क़ीद करते हुए लालू यादव ने कहा कि इन के गर्मा गर्म बयानात पाकिस्तान के बारे में जो उन्होंने इंतेख़ाबात से पहले दिए थे उनके इक़्तेदार पर फ़ाइज़ होने के बाद कारनामों से हम-आहंग नहीं है।

उन्होंने कहा कि उन्हों मोदी ने 56इंच की छाती का तज़किरा करते हुए कहा था कि आइन्दा हुकूमत सरहद पार से किसी भी ग़लत मुहिम जोई पर आँख के बदले आँख के ज़रिये जवाब देगी और पाकिस्तान ने पठानकोट पर हमला कर दिया जो हमारे अपने मुल्क में है और हमारे बहादुर फ़ौजियों को हलाक कर दिया।

उन्होंने कहा कि हमारा मुल़्क बीजेपी के हाथों में महफ़ूज़ नहीं है और ज़ोर दिया कि सेक्युलर ताक़तों को बीजेपी के ख़िलाफ़ मुत्तहिद होजाना चाहिए। बिहार में चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार के साथ इत्तेहाद के ज़रिये शानदार कामयाबी का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि मुल़्क गीर सतह पर सेक्युलर ताक़तों को मुत्तहिद हो कर हसतना पूर दिल्ली से बीजेपी को निकाल बाहर करना चाहिए।

सीनियर बीजेपी क़ाइद सुशील कुमार मोदी पर उनके और नीतीश कुमार के दरमियान ख़लीज पैदा करने की कोशिश का इल्ज़ाम आइद करते हुए उन्होंने कहा कि हमारे दरमियान कोई इख़्तेलाफ़ात नहीं है|

TOPPOPULARRECENT