Thursday , December 14 2017

लाहौर में पाकिस्तानी तालिबान का इमारत पर हमला 9 पुलिस अधीकारि हलाक 9 ज़ख़मी

इंतिहाई मुसल्लह तालिबान के एक ग्रुप ने आज लाहौर में एक बिल्डिंग पर हमला करते हुए नौ पुलिस अहलकारों(अधीकारियों) को हलाक कर दिया जबकि दीगरनौ ज़ख़मी होगए हैं। इस इमारत में कई सिक्योरिटी अहलकार मुक़ीम थे । इस हमले की ज़िम्मेदारी मम

इंतिहाई मुसल्लह तालिबान के एक ग्रुप ने आज लाहौर में एक बिल्डिंग पर हमला करते हुए नौ पुलिस अहलकारों(अधीकारियों) को हलाक कर दिया जबकि दीगरनौ ज़ख़मी होगए हैं। इस इमारत में कई सिक्योरिटी अहलकार मुक़ीम थे । इस हमले की ज़िम्मेदारी ममनूआ तंज़ीम तहरीक-ए-तालिबान पाकिस्तान ने क़बूल की है।

मीडीया से बात करते हुए तालिबान के तर्जुमान एहसान अल्लाह एहसान का कहना था कि: “ख़ैबर पख्तून्ख्वा जेल ख़ाना जात के अहलकार मुख़्तलिफ़ जेलों में क़ैद तालिबान साथीयों के साथ इंसानियत सोज़ सुलूक करते हैं और इसी का बदला लिया गया है। मुक़ामी मीडीया रिपोर्टस के मुताबिक़ ये वाक़िया सुबह 5.30 बजे पेश आया।

तमाम महलुकीन जेल ख़ाना जात के ज़ेर-ए-तरबीयत थे । आई जी पुलिस के बाक़ौल हमला आवरों ने पहले डयूटी पर मौजूद बाहर गार्ड को मारा और फिर अन्दर हमला किया। सिटी पुलिस ऑफीसर असलम तरीन ने कहा कि ये टार्गेट कलिंग का वाक़िया था।

उन्हों ने कहा कि इस बात को आम नहीं किया गया था कि इस इमारत में पुलिस अहलकार रिहायश पज़ीर हैं। उन्हों ने कहा कि हमला आवरों ने पहले दरवाज़े पर दस्तक दी और जब दरवाज़ा खोला गया तो उन्हों ने फायरिंग शुरू कर दी।

TOPPOPULARRECENT