Saturday , December 16 2017

लीड इंडिया तहरीक 10 मिलयन नौजवानों में सलाहीयतों को फ़रोग़ मिलेगा

हैदराबाद 10 दिसंबर (सियासत न्यूज़) साबिक़ सदर जमहूरीया भारत रतन डाक्टर ए पी जे अबदुलकलाम ने आज कहा कि रियासत गीर लीड इंडिया 2020 ट्रेनिंग प्रोग्राम का आग़ाज़ रियासत में 10 मिलयन नौजवानों के माबैन पेशावराना सलाहीयतों और अख़लाक़ी इक़

हैदराबाद 10 दिसंबर (सियासत न्यूज़) साबिक़ सदर जमहूरीया भारत रतन डाक्टर ए पी जे अबदुलकलाम ने आज कहा कि रियासत गीर लीड इंडिया 2020 ट्रेनिंग प्रोग्राम का आग़ाज़ रियासत में 10 मिलयन नौजवानों के माबैन पेशावराना सलाहीयतों और अख़लाक़ी इक़दार को बढ़ाएगा। डाक्टर अबदुलकलाम ने कहा कि आप बढ़ो देश बढ़ाओ नसब उल-ऐन के साथ गुज़शता दहिय कि दौरान शुरू करदा लीड इंडिया 2020 तहरीक आंधरा प्रदेश के मुख़्तलिफ़हिस्सों में तर्बीयती प्रोग्रामों के इनइक़ाद की सहूलत फ़राहम की है।

आज हम रियासत गीर प्रोग्राम शुरू कर रहे हैं जो रियासत के नौजवानों को इक़दार मबनी तालीम की फ़राहमी में आंधरा प्रदेश को सफ़ अव्वल में लाखड़ा करेगा । उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी और उन की टीम की सताइश की जो नौजवानों को इक़दार पर मबनी तालीम की फ़राहमी केलिए आंधरा प्रदेश को एक मिसाली रियासत बना देगी। ये तर्बीयत इंसानी बेहतरी के ताक़तवर ख़ाबों या वीज़न के ज़रीया नौजवानों में अख़लाक़ी इक़दार को फ़रोग़देगी ।

डाक्टर अबदुलकलाम ने कहा कि आंधरा प्रदेश लीड इंडिया मूमैंट में एक मुतहर्रिक रियासत है। साबिक़ सदर ने कहा कि उन्हों ने इस मूमैंट में करीमनगर तिरूपति गुंटूर मीदक और हैदराबाद में एक मिलयन से ज़ाइद तलबा-ए-और हज़ारों से असातिज़ा से तबादला-ए-ख़्याल किया था । इस मौक़ा पर वज़ीर सिविल स्पलाईज़ मिस्टर डी सिरीधर बाबू रुकन असम्बली सेरी लिंगम पली मिस्टर भिक्षा पति यादव रुकन असम्बली मीड़चल मिस्टर के लकशमा रेड्डी और दीगर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT