Wednesday , December 13 2017

लीबिया के 10 शहरों ने क़ौमी हुकूमत की हिमायत कर दी

लीबिया के दस मग़रिबी शहरों ने अक़वामे मुत्तहिदा की सालिसी में मुज़ाकरात के ज़रीए क़ायम होने वाली क़ौमी इत्तिहाद की हुकूमत की हिमायत का ऐलान कर दिया है। ये तमाम शहर तेराबलस में क़ायम फ़ज्र लीबिया की ग़ैर तस्लीम शूदा हुकूमत की अमलदारी में आते हैं।

लीबिया के मग़रिब में वाक़े इन दस शहरों के बल्दीयाती इदारों या मुक़ामी हुकूमतों के सरब्राहों और नुमाइंदों का जुमेरात को सुबराता शहर में इजलास हुआ है। इस के बाद बल्दीया सुबराता के फेसबुक सफ़े पर जारी कर्दा बयान में मुशतर्का तौर पर वज़ीरे आज़म फ़ाएज़ अल सराज की हुकूमत के लिए हिमायत का इज़हार किया गया है।

ये तमाम शहर तेराबलस से त्यूनस की सरहद के दरमयान इलाक़े में वाक़े हैं। उनकी जानिब से ये फ़ैसला तेराबलस में ग़ैर तस्लीम शूदा फ़ज्र लीबिया की हुकूमत के लिए एक बड़ा धचका है जो वज़ीरे आज़म फ़ाएज़ अल सराज को इक्तेदार मुंतक़िल करने में पसोपेश से काम ले रही है।

अक़वामे मुत्तहिदा की सालिसी में तशकील पाने वाली लीबिया की क़ौमी इत्तिहाद की हुकूमत के सरब्राह फ़ाएज़ अल सराज अपने छः नायबीन के हमराह बुध को बहरी सफ़र के ज़रीए त्यूनस से तेराबलस पहुंचे थे। उन्होंने वहां एक बहरी अड्डे पर अपनी हुकूमत के दफ़ातिर क़ायम कर के काम शुरू कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT