Saturday , November 18 2017
Home / World / लीबिया: फ़रीक़ैन मुत्तहिदा हुकूमत के लिए तैयार हैं

लीबिया: फ़रीक़ैन मुत्तहिदा हुकूमत के लिए तैयार हैं

अक़वामे मुत्तहिदा के मुताबिक़ गुज़िश्ता कई माह से जारी मुश्किल मुज़ाकरात के बाद लीबिया की दोनों हरीफ़ हुकूमतों के नुमाइंदे एक मुत्तहिदा हुकूमत बनाने के लिए तैयार हो गए हैं लेकिन इस की हतमी मंज़ूरी दोनों पार्लीमान और लीबीयाई अवाम देंगे।

अफ़्रीक़ी और बदअमनी के शिकार मुल्क लीबिया के लिए अक़वामे मुत्तहिदा के ख़ुसूसी मंदूब बीर नारडीनो लीवन का आज न्यूज़ कान्फ़्रैंस करते हुए कहना था कि मुज़ाकरात में शामिल दो हरीफ़ हुकूमतों ने नई क़ौमी मुत्तहिदा हुकूमत के लिए अपने अपने उम्मीदवारों के नाम भी फाईनल कर दिए हैं।

इस पेशरफ़्त को टुकड़े टुकड़े होते हुए लीबिया को दोबारा जोड़ने की तरफ़ एक अहम क़दम क़रार दिया जा रहा है। लीबिया सन दो हज़ार ग्यारह में मुअम्मर क़ज़ाफ़ी की हलाकत के बाद से अफ़रातफ़री का शिकार हो चुका है। इस मुल्क में सन 2014 से दो मुतवाज़ी हुकूमतें क़ायम हैं।

मज़हबी ग्रुपों की हिमायत याफ़्ता हुकूमत दारुल हुकूमत तेराबलस पर कंट्रोल रखती है और वहां से अपनी हुकूमत चला रही है जबकि मग़रिब की हिमायत याफ़्ता हुकूमत मुल्क के मशरिक़ में अपनी हुकूमत क़ायम कर चुकी है।

अक़वामे मुत्तहिदा की तरफ़ से जारी कर्दा बयान में कहा गया है, बीरनारडीनो लीवन नई क़ौमी हुकूमत की तशकील का ऐलान कर रहे हैं लेकिन बहुत ज़्यादा काम अभी बाक़ी है। मुज़ाकरात में शरीक दोनों हरीफ़ हुकूमतों के नुमाइंदों ने तो इस पर इत्तिफ़ाक़ कर लिया है लेकिन उनकी मंज़ूरी दोनों पार्लीमान से भी ज़रूरी है।

TOPPOPULARRECENT