लेफ्टनंट जनरल दलबीर सिंह अगले फ़ौजी सरबराह

लेफ्टनंट जनरल दलबीर सिंह अगले फ़ौजी सरबराह
लेफ्टनंट जनरल दलबीर सिंह जो वैटरन इन्फेंट्री ऑफीसर हैं, अगले फ़ौजी सरबराह होंगे और जनरल बिक्रम सिंह के जांनशीन बनेंगे जैसा कि हुकूमत ने आज बी जे पी के एहतेजाजों को बालाए ताक़ रखते हुए इस आला ओहदे के लिए उन्हें मुक़र्रर कर दिया है।

लेफ्टनंट जनरल दलबीर सिंह जो वैटरन इन्फेंट्री ऑफीसर हैं, अगले फ़ौजी सरबराह होंगे और जनरल बिक्रम सिंह के जांनशीन बनेंगे जैसा कि हुकूमत ने आज बी जे पी के एहतेजाजों को बालाए ताक़ रखते हुए इस आला ओहदे के लिए उन्हें मुक़र्रर कर दिया है। ज़राए ने कहा कि काबीना की तकररा कमेटी ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की सरबराही में विज़ारत-ए-दिफ़ा की ये सिफ़ारिश मंज़ूर करली , जबकि उसे एक रोज़ क़बल वसूल हुई थी। ज़राए के मुताबिक़ इस तक़र्रुर से मुताल्लिक़ बाक़ायदा एलान एक दो रोज़ में किए जाने की तवक़्क़ो है।

59 साला लेफ्टनंट जनरल दलबीर जो गरखा ऑफीसर की हैसियत से 1987 में श्रीलंका में हिन्दुस्तानी अमन बर्दार फ़ोर्स में हिस्सा लिया था , वो मौजूदा तौर पर आर्मी स्टाफ़ के वाइस चीफ़ और लेफ्टनंट जनरलस ने सीनियर तरीन ओहदेदार हैं। जब वो जनरल बिक्रम सिंह से जो 31 जुलाई को सबकदोश होरहे हैं , जायज़ा लेंगे तो 12 लाख नफ़ूस की ताक़त वाली फ़ोर्स के 26 वीं सरबराह की हैसियत से उन्हें 30 माह की मीयाद मिलेगी।दलबीर सिंह को गुज़िश्ता साल दिसम्बर में वाइस चीफ़ आफ़ आर्मी स्टाफ़ बनाया गया था। क़ब्लअज़ीं उन्होंने 16 जून 2012 को बतौर इस्टर्न आर्मी कमांडर जायज़ा लिया था।

Top Stories