Tuesday , December 12 2017

लैंड ग्रब्बेर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए ऐक्शण प्लान

तेलंगाना हुकूमत रियासत में तालीम को आम करने का मंसूबा रखती है इसी के तहत के जी से पी जी तक मुफ़्त तालीम के लिए हुकूमत ने जामा मंसूबा तैयार करलिया है। इन ख़्यालात काइज़हार जोगू रामना वज़ीर जंगलात रियासत तेलंगाना ने हलक़ा मदहोल के मौज़

तेलंगाना हुकूमत रियासत में तालीम को आम करने का मंसूबा रखती है इसी के तहत के जी से पी जी तक मुफ़्त तालीम के लिए हुकूमत ने जामा मंसूबा तैयार करलिया है। इन ख़्यालात काइज़हार जोगू रामना वज़ीर जंगलात रियासत तेलंगाना ने हलक़ा मदहोल के मौज़ा पसपोर् में आर एम एस के तहत 28 लाख रूपियों की लागत से तामीर होने वाली स्कूल इमारत का संग-ए-बुनियाद तक़रीब से ख़िताब करते हुए किया।

उन्होंने कहा कि लो केशव रुम मंडल में के जी से पी जी तक तालीम के लिए 30 करोड़ रोपये हुकूमत की तराफ से मंज़ूर किए जाएंगे जिस में तलबा-ए-ओ- तालिबात के लिए तालीम के साथ रिहायश और ताम का बा ज़ाबता नज़म किया जायेगा ताके हर शहरी तालीमी याफ़तह बन सके।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना के हर मुस्तहिक़ ग़रीब माज़ूरिन , बेवाओं को हुकूमत वादे के मुताबिक़ वज़ाइफ़ फ़राहम करेगी जो मुस्तहक़्क़ीन के वज़ाइफ़ मंसूख़ हुए हैं उन को जल्द इज़्जलद बहाल किया जाएगा तेलंगाना रियासत में अराज़ां फ़रोशी दुकानात के ज़रीये मुकम्मिल अशीया फ़राहम की जाएगी अफ़राद ख़ानदान के हिसाब से फी कस 6 किलो चावल दिए जाएंगे इसी तरह ग़रीब किसानों के लिए तीन एकऱ् अराज़ी फ़राहम की जाएगी जिस के लिए वज़ीर-ए-आला चन्द्रशेखर राव‌ ने लैंड ग्रब्बेर्स के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने के लिए एक एक्शण प्लान तैयार किया गया है और ना जायज़ काबिज़ीन पर पी डी एक्ट का इस्तेमाल भी करने से हुकूमत गुरेज़ नहीं करेगी।

TOPPOPULARRECENT