Tuesday , June 19 2018

लैंड ग्रब्बेर्स को फ़ायदा पहुंचाना हुकूमत का मक़सद

तेलंगाना कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान जी निरंजन ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ पर आराज़ीयात के क़ाबज़ीन की पुश्तपनाही का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि वो इस मक़सद के लिए ग़रीब अवाम को ढाल के तौर पर इस्तेमाल कररहे हैं।

तेलंगाना कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान जी निरंजन ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ पर आराज़ीयात के क़ाबज़ीन की पुश्तपनाही का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि वो इस मक़सद के लिए ग़रीब अवाम को ढाल के तौर पर इस्तेमाल कररहे हैं।

गांधी भवन में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि कांग्रेस ग़रीब अवाम की आराज़ीयात को बाक़ायदा बनाने के हक़ में है लेकिन पार्टी को शुबा हैके चीफ़ मिनिस्टर ग़रीब अवाम को ढाल के तौर पर इस्तेमाल कररहे हैं ताकि आराज़ीयात बाक़ायदा बनाने की मुहिम के ज़रीये ग़ैर मजाज़ क़ाबज़ीन को फ़ायदा पहुंचाया जाये।

उन्होंने हुकूमत से सरकारी आराज़ीयात पर क़ाबिज़ अफ़राद की मुकम्मिल फ़हरिस्त आइन्दा 16 दिसंबर को मुनाक़िद शुदणी कुल जमाती मीटिंग से क़बल मंज़रे आम पर लाने का मुतालिबा किया। उन्होंने कहा कि हुकूमत का असल मक़सद सरकारी आराज़ीयात का तहफ़्फ़ुज़ नहीं है बल्कि के सी आर ने जो मुख़्तलिफ़ स्कीमात का एलान किया है उन पर अमल आवरी के लिए फ़ंडज़ इकट्ठा करना है। कांग्रेस लीडर ने गणेश निमरजन के लिए विनायकसागर तामीर करने की तजवीज़ को भी मुस्तर्द कर दिया।

उन्होंने कहा कि हज़ारों गणेश मूर्तियों के विसर्जन के लिए एक छोटा कनटा हुसैनसागर का मुतबादिल नहीं होसकता। उन्होंने कहा कि अप्पोज़ीशन जमातों से बात करने से पहले चीफ़ मिनिस्टर को मुताल्लिक़ा ओहदेदारों और इस मसले से ताल्लुक़ रखने वाले फ़रीक़ैन से तबादला-ए-ख़्याल करना चाहीए। उन्होंने मुजव्वज़ा मेट्रो रेल रास्ते के ताल्लुक़ से क़तई फ़ैसले से पहले चीफ़ मिनिस्टर को फ़िज़ाई सर्वे का मश्वरह दिया।

उन्होंने हैदराबाद मेट्रो रेल हुक्काम के इस दावा को मज़हकाख़ेज़ क़रार दिया कि पुराने शहर में मेट्रो रेल रास्ता का सर्वे अभी किया जाना है। उन्होंने ये जानना चाहा कि सर्वे के बगै़र ही इस राहदारी को मेट्रो रेल ओहदेदारों ने किस तरह क़तईयत दी?।

उन्होंने कहा कि मेट्रो रेल के ओहदेदार मजलिस की ईमा पर ये बयानात दे रहे हैं और पुराने शहर में मौजूदा मेट्रो रेल अलाइनमेंट को तबदील करने की बिलवासता ताईद कररहे हैं।

उन्होंने ये भी कहा कि मजलिस प्रणय शहर की तरक़्क़ी के मुआमले में संजीदा नहीं है यही वजह हैके वो मेट्रो रेल प्रोजेक्ट के फ़वाइद से अवाम को महरूम रखना चाहती है।

TOPPOPULARRECENT