Sunday , December 17 2017

लैंड ग़्रैबिंग पर अवाम को शिकायत दर्ज कराने का अख़्तियार

आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट ने रियासत के अवाम को इस बात का अख़्तियार दिया है कि वो लैंड ग्रैबिंग के ख़िलाफ़ अदालत में शिकायत दर्ज करवा सकते हैं। हाईकोर्ट ने ज़ेरे दौरान एक मुक़द्दमा में ज़िला प्रकाशम के किसानों को क़ानूनी राहत फ़राहम करते ह

आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट ने रियासत के अवाम को इस बात का अख़्तियार दिया है कि वो लैंड ग्रैबिंग के ख़िलाफ़ अदालत में शिकायत दर्ज करवा सकते हैं। हाईकोर्ट ने ज़ेरे दौरान एक मुक़द्दमा में ज़िला प्रकाशम के किसानों को क़ानूनी राहत फ़राहम करते हुए एक फैसला में बताया कि किसान ए पी लैंड ग़्रैबिंग (प्रोहिबिशन) एक्ट 1982 के तहत इंडोमेन्ट आराज़ीयात पर लैंड ग़्रैबिंग के ज़रीए क़ब्ज़ों के ख़िलाफ़ ए पी हाईकोर्ट से रुजू हो सकते हैं।

ए पी हाईकोर्ट ने रोलिंग दी कि रियासत के तमाम शहरी मर्द / ख़्वातीन इस बात के लिए बा अख़्तियार हैं कि ख़ुसूसी अदालत के रूबरू ए पी लैंड ग़्रैबिंग ( प्रोहिबिशन) एक्ट 1982 के तहत दरख़ास्त दाख़िल कर सकते हैं।

हाईकोर्ट की डीवीज़न बेंच ने डिस्ट्रिक्ट लीगल सर्विस अथॉरीटी को इस बात की हिदायत दी कि वो गरीब किसानों को क़ानूनी इमदाद फ़राहम करें जैसा कि किसानों ने कहा है कि वो गरीब किसान हैं।

TOPPOPULARRECENT